Gå til innhold

Hvordan forandre attitude..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

...og ansiktsutrykk og væremåte og full pakke ovenfor en fyr jeg desverre er fjortisbetatt av..Men som viste seg å være gift! :-I

Jeg vil ikke drive å legge meg etter gifte menn, det er dårlig karma og dårlig gjort, men jeg har surret litt med ham FØR jeg fikk vite om noen konepone, og rakk altså å bli blodig betatt..

Denne fyren bor i nærheten av meg, jeg ser ham i butikken, på jobben min, på byen, på gata, i parken, sånn nesten daglig.

Hvordan huen skal jeg få meg selv til å lystre på at jeg IKKE skal være sånn glad, smilende, overstrømmende puppydogaktig med skinnende øyne-jente, men mere sånn retmessig litt grim og avmålt med kanskje et kort "hei" i stedet for å være så overstrømmenmde og åpenlyst betatt og sravlete? Jeg burde jo kanskje ikke engang LIKE denne fyren!

Og jeg synes ikke egoet hans har godt av slik åpenlys beundring!

Klarer dere å skjerpe dere og oppføre dere slik dere vil rundt folk dere er betatt av, men som ikke fortjener det?

I så fall lær meg hemmeligheten? ;-)

Jeg bestemmer meg for å være aldri så avmålt, men ender ALLTID opp med med å feile, skravle, flørte, se forelska ut og akseptere pils, eller til og med kjøpe til ham..:-o

Råd anyone?

*trenger skjerpings*

:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

40

• Dorthe

18

• keinstein

16

• Alana

11

Mest aktive i denne tråden

Gjest LucySky
Skrevet

Ikke peiling. Jeg har alltid vært sånn som du beskriver, ofte mot min egen vilje.

Man er stram i maska, kort, grei, osv - og vips! så går lyset på og så er det bare svære smil og glitter i øya.

Huff og huff. Ukult og prinsippløst.

Du får trøste deg med at du er en naturlig person. Skal du endre på det, blir du ikke Laguna mer.

laguna1365380434
Skrevet

Ikke peiling. Jeg har alltid vært sånn som du beskriver, ofte mot min egen vilje.

Man er stram i maska, kort, grei, osv - og vips! så går lyset på og så er det bare svære smil og glitter i øya.

Huff og huff. Ukult og prinsippløst.

Du får trøste deg med at du er en naturlig person. Skal du endre på det, blir du ikke Laguna mer.

Takk! :-) Det får vel være en trøst det! ;-)

Men jeg føler meg ryggradsløs, manetaktig og ekkel, han FORTJENER ikke sånn hodestups beundring..Jeg skulle ønske jeg kunne kanslisere det annetsteds hen, men neida..ti sekunders samtale og jeg er pur velvilje og logring..Huff! :-I

Skrevet

Takk! :-) Det får vel være en trøst det! ;-)

Men jeg føler meg ryggradsløs, manetaktig og ekkel, han FORTJENER ikke sånn hodestups beundring..Jeg skulle ønske jeg kunne kanslisere det annetsteds hen, men neida..ti sekunders samtale og jeg er pur velvilje og logring..Huff! :-I

Vi så etter deg i går ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg så i dag at jeg hadde fått melding av Alana..Men den lå hjemme i går, så da var det jo ikke mye hjelp i den..;-) Var på Kuba, så langt unna hverandre var man ikke!

Var det gøy?

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg drømte om deg i natt :o Jeg skulle melde meg som blodgiver, og du og tre andre satt på et sånt IDOL-dommerpanel og skulle avgjøre om jeg kunne bli det. Det betyr sikkert noe viktig :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må være deg selv. Ingen grunn til å leke skuespiller. Han avslører deg i så fall, og tror du bare er furt.

Det beste er å være blid og fornøyd og deg selv, så han ikke ser at du er påvirket av situasjonen - selv om du er det.

Men du kan jo droppe å spandere øl på ham, og det er ingen grunn til å la ham tro han er ekstremt interessant for deg. Ikke gi fyren den gleden. :)

Det vil uansett virke for påfallende hvis du plutselig begynner å gå forbi ham med et iskaldt "hei", i sterk kontrast til tidligere oppførsel. :)

Gjest eh..mmm.altså..
Skrevet

Har litt av samme problem selv. Har lest mye av det du har skrevet. Synes du virker utrolig sympatisk, er betatt av deg....Tilstår å ha skrevet pene ord til deg tidligere også...

Skrevet

Jeg så i dag at jeg hadde fått melding av Alana..Men den lå hjemme i går, så da var det jo ikke mye hjelp i den..;-) Var på Kuba, så langt unna hverandre var man ikke!

Var det gøy?

Du gikk jo glipp av maten forrige helg også

Klart det er gøy. Knis, det er like gøy hver gang som første gangen :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Det du trenger her, er et overgangsobjekt. En singel kjekkas du kan øse glad-laguna over til den gifte dusten forsvinner fra bevisstheten.

Du trenger ikke være forelsket eller veldig betatt av overgangsobjektet ditt, her gjelder fake it til you make it-regelen.

Skrevet

Jeg drømte om deg i natt :o Jeg skulle melde meg som blodgiver, og du og tre andre satt på et sånt IDOL-dommerpanel og skulle avgjøre om jeg kunne bli det. Det betyr sikkert noe viktig :P

Hehehe, jeg var den store autoritetspersonen som bestemte eller? Med eller ut ;o)

Gjest Calóni
Skrevet

Hehehe, jeg var den store autoritetspersonen som bestemte eller? Med eller ut ;o)

Jeg vetke riktig. Jeg var ikke sikker på hvem av dem som var deg, det var bare noen som fortalte meg at den ene av dem var Dorthe.

Jeg måtte være med en lege et sted fordi han måtte vurdere om jeg kunne være med pga noen medisiner jeg gikk på, og det var langt bortigjennom mange korridorer, så jeg var litt småbekymra.

Også var det en stor parkeringsplass et sted, mens dere balanserte på en slags bjelke eller noe, tror jeg.

Og jeg var skitnervøs, for jeg hater egentlig nåler og sånt, jeg hadde bare meldt meg på for å kvitte meg med sprøyteskrekken min.

En utfordring for drømmetydere, tror jeg *humre*

Skrevet

Jeg vetke riktig. Jeg var ikke sikker på hvem av dem som var deg, det var bare noen som fortalte meg at den ene av dem var Dorthe.

Jeg måtte være med en lege et sted fordi han måtte vurdere om jeg kunne være med pga noen medisiner jeg gikk på, og det var langt bortigjennom mange korridorer, så jeg var litt småbekymra.

Også var det en stor parkeringsplass et sted, mens dere balanserte på en slags bjelke eller noe, tror jeg.

Og jeg var skitnervøs, for jeg hater egentlig nåler og sånt, jeg hadde bare meldt meg på for å kvitte meg med sprøyteskrekken min.

En utfordring for drømmetydere, tror jeg *humre*

Jeg ler meg ihjel. Kanskje det er et tegn på at jeg skal søke meg jobb på blodbanken ;o)

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg ler meg ihjel. Kanskje det er et tegn på at jeg skal søke meg jobb på blodbanken ;o)

Ja, og på at jeg skal bli blodgiver :P

Jeg har nemlig tenkt tanken på å bli blodgiver, men jeg går på meds som gjør at jeg kanskje ikke kan bli det.

Og det, sammen med at jeg begynte å tenke på laserøyekirurgi i går kveld, så rota jeg meg vekk i drømmeland til leger og blod og sprøyter og det meste :P

Her forleden natt drømte jeg at jeg skulle møte diverse DOL'ere men at alle viste seg å være lesbiske og kom for å ta meg :o

Jeg tror jeg skal ta meg ferie snart :P

Skrevet

Ja, og på at jeg skal bli blodgiver :P

Jeg har nemlig tenkt tanken på å bli blodgiver, men jeg går på meds som gjør at jeg kanskje ikke kan bli det.

Og det, sammen med at jeg begynte å tenke på laserøyekirurgi i går kveld, så rota jeg meg vekk i drømmeland til leger og blod og sprøyter og det meste :P

Her forleden natt drømte jeg at jeg skulle møte diverse DOL'ere men at alle viste seg å være lesbiske og kom for å ta meg :o

Jeg tror jeg skal ta meg ferie snart :P

Jeg kan berolige deg med at jeg ikke har møtt en lespisk doler enda :o)

Ikke at jeg har noe imot det altså men det er vel ikke så veldig mange her inne men akkurat slik følger jeg ikke helt med på.

Forresten hvis du har tenkt på laser på øynene så er det sikkert helt strålende når du er ung men når du er over 40 er det bortkastet. Venninna mi kan verken lese eller skrive på pcen uten briller selv om hun ser bra på avstand :o)

Skrevet

Hm. Kan jeg da anta at de jentene som er grimme og avmålte egentlig er litt på tuppa etter meg? Bare at de er litt mer gjennomførte når det gjelder å holde maska?

Heh.... Verden smiler:-)

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg kan berolige deg med at jeg ikke har møtt en lespisk doler enda :o)

Ikke at jeg har noe imot det altså men det er vel ikke så veldig mange her inne men akkurat slik følger jeg ikke helt med på.

Forresten hvis du har tenkt på laser på øynene så er det sikkert helt strålende når du er ung men når du er over 40 er det bortkastet. Venninna mi kan verken lese eller skrive på pcen uten briller selv om hun ser bra på avstand :o)

Det var liksom ikke det at de var lesbiske som var ille, men det var det at de alle så ut til å ville prøve seg på -meg- :o

Jeg er vel i den beste alderen for laserkirurgi, vil jeg tro. 22 år gammel, og synet har vært stabilt i flere år. Jeg har regnet på det, og innen 8 år kommer jeg til å ha spart inn det jeg ville brukt på linser i samme periode.

Å bruke linser i min situasjon kan nesten sammenlignes med å leie et hus når man har råd til å kjøpe det.

Så jeg har sendt mail til Norsk synskirurgi, og bedt om forundersøkelse *skjelve litt*

Skrevet

Det var liksom ikke det at de var lesbiske som var ille, men det var det at de alle så ut til å ville prøve seg på -meg- :o

Jeg er vel i den beste alderen for laserkirurgi, vil jeg tro. 22 år gammel, og synet har vært stabilt i flere år. Jeg har regnet på det, og innen 8 år kommer jeg til å ha spart inn det jeg ville brukt på linser i samme periode.

Å bruke linser i min situasjon kan nesten sammenlignes med å leie et hus når man har råd til å kjøpe det.

Så jeg har sendt mail til Norsk synskirurgi, og bedt om forundersøkelse *skjelve litt*

I den alderen hadde jeg ikke betenkt meg et øyeblikk.

Vet du forresten hvor gammel man må være for å gjøre det?

mariaflyfly
Skrevet

Har ingen gode råd å komme med annet enn at du kanskje skal holde deg litt unna fyren? ;)

Find someone else to shag. :)

Gjest Calóni
Skrevet

I den alderen hadde jeg ikke betenkt meg et øyeblikk.

Vet du forresten hvor gammel man må være for å gjøre det?

18 er absolutt nedre aldersgrense, lest jeg på en nettside. Vet ikke om det gjelder overalt, men det virker jo logisk. Synet må også ha vært stabilt over tid, og det er gjerne ikke tilfellet før man er 18 uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...