Gå til innhold

Hvordan forandre attitude..

Anbefalte innlegg

Skrevet

18 er absolutt nedre aldersgrense, lest jeg på en nettside. Vet ikke om det gjelder overalt, men det virker jo logisk. Synet må også ha vært stabilt over tid, og det er gjerne ikke tilfellet før man er 18 uansett.

Takk for svar. Jeg regnet med at det var noe slik :o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

40

• Dorthe

18

• keinstein

16

• Alana

11

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Du må være deg selv. Ingen grunn til å leke skuespiller. Han avslører deg i så fall, og tror du bare er furt.

Det beste er å være blid og fornøyd og deg selv, så han ikke ser at du er påvirket av situasjonen - selv om du er det.

Men du kan jo droppe å spandere øl på ham, og det er ingen grunn til å la ham tro han er ekstremt interessant for deg. Ikke gi fyren den gleden. :)

Det vil uansett virke for påfallende hvis du plutselig begynner å gå forbi ham med et iskaldt "hei", i sterk kontrast til tidligere oppførsel. :)

Det er sikkert sant..Dumt hvis jeg plutselig er skita furten, og egentlig ikke er det. Jeg liker ikke manipulasjon og spill.

Men øl trenger jeg jo selvsagt ikke å gi vekk flere av..Jeg blir bare så blid og raus av å ha ham rundt, og jeg VET jeg bygger egoet hans til usunne høyder..Og det synes jeg ikke han trenger, han kunne heller være grei med kona når nå først måtte ha en, i stedet for å sitte på byen å få min udelte oppmerksomhet. Huff.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Har litt av samme problem selv. Har lest mye av det du har skrevet. Synes du virker utrolig sympatisk, er betatt av deg....Tilstår å ha skrevet pene ord til deg tidligere også...

Takk! Så koselig da! ;-) Men hvem er du da? Jeg blir selvfølgelig veldig nyssgjerrig på hva som er ditt vanlige nick!

Skrevet

Jeg har ikke så mange råd, bortsett fra heller å late som om du har det kjempefint uten han ;)

Men du... Jeg lurte på hva slags gutter/menn du liker?

laguna1365380434
Skrevet

Det du trenger her, er et overgangsobjekt. En singel kjekkas du kan øse glad-laguna over til den gifte dusten forsvinner fra bevisstheten.

Du trenger ikke være forelsket eller veldig betatt av overgangsobjektet ditt, her gjelder fake it til you make it-regelen.

Lur ide! Jeg skal jammen prøve å overføre all min elsk på et annet stakkars tilfeldig offer! ;-)

Håper det funker. Jeg har det med å miste all interesse fopr annen samtale og annet godtfolk bare jeg ser snurten av denne karen stikke hodet sitt inn på kafeer etc hvor jeg er. Jeg er helt tullete:-o

Men det skal jeg jammen prøve. Stakkars en eller annen..;-P

laguna1365380434
Skrevet

Hm. Kan jeg da anta at de jentene som er grimme og avmålte egentlig er litt på tuppa etter meg? Bare at de er litt mer gjennomførte når det gjelder å holde maska?

Heh.... Verden smiler:-)

*lol* Hehehe..Kanskje det du! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Har ingen gode råd å komme med annet enn at du kanskje skal holde deg litt unna fyren? ;)

Find someone else to shag. :)

Det er litt vrient i og med at mannen manifisterer seg over alt hvor jeg har min daglige ferdsel..;-) Jeg vil nødig måtte bytte bydel!;-)

Men jeg skal prøve råd fra mrs. Wallace. Det var lurt..

Og P.S..Her har det kke vært noe shagging etter at jeg fikk greie på konepone altså..Det ville være dårlig karma på meg!;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har ikke så mange råd, bortsett fra heller å late som om du har det kjempefint uten han ;)

Men du... Jeg lurte på hva slags gutter/menn du liker?

Jeg har det forøvrig helt fint uten ham..Jeg blir bare så fjollete og tydelig bettatt nå han er rundt..Det er litt manetaktig! ;-)

Hvordan gutter jeg liker? Hmm Rocka, søte, kjekke..Gjerne litt buildt, gjerne med litt ringer og dilldall, med sjarm og med humor. De må gjerne spille gitar eller være artistiske på et eller annet vis, og ha pene hender og øyne og ha veldreid stuss..;-P Liker dem ofte mørkhårede..Selvom det ikke er noen regel..Og de pleier ikke å være superhøye..Fortinnvis ikke så hårete..Guttete..Er ikke så opptatt av "ekte mannfolk"...

Jeg vet ikke helt..Jeg vet veldig godt hva som er "min type" men innimellom overasker jeg meg selv.

Du da?

Gjest eh..mmm.altså..
Skrevet

Takk! Så koselig da! ;-) Men hvem er du da? Jeg blir selvfølgelig veldig nyssgjerrig på hva som er ditt vanlige nick!

"Men hvem er du da? "

Bare en fyr som liker deg veldig godt.

"Jeg blir selvfølgelig veldig nyssgjerrig på hva som er ditt vanlige nick!"

mmm...tviler ikke på du er nyssgjerrig :-) Lar være vanlig nick....i hvert fall inntil videre.

laguna1365380434
Skrevet

"Men hvem er du da? "

Bare en fyr som liker deg veldig godt.

"Jeg blir selvfølgelig veldig nyssgjerrig på hva som er ditt vanlige nick!"

mmm...tviler ikke på du er nyssgjerrig :-) Lar være vanlig nick....i hvert fall inntil videre.

Jeg blir selvfølgelig veldig smigret nå..I tillegg til å være ikke rent lite nysgjerrig og mystifisert! :-)

Du skriver fast her, med kjent nick?

Du MÅ jo bare si hvem du er en dag da? ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Du gikk jo glipp av maten forrige helg også

Klart det er gøy. Knis, det er like gøy hver gang som første gangen :o)

Ja det var hvertfall kjempegøy den lørdagen jeg var med synes jeg! Håper det kommer flere anledninger!

Gjest Linnda
Skrevet

Lur ide! Jeg skal jammen prøve å overføre all min elsk på et annet stakkars tilfeldig offer! ;-)

Håper det funker. Jeg har det med å miste all interesse fopr annen samtale og annet godtfolk bare jeg ser snurten av denne karen stikke hodet sitt inn på kafeer etc hvor jeg er. Jeg er helt tullete:-o

Men det skal jeg jammen prøve. Stakkars en eller annen..;-P

Ja. Bruk noen, du. Tillegg dem en instrumentell rolle, led dem inn i en villfarelse, alt for at du, og bare du, skal kunne lykkes med ditt prosjekt. Du kan gjøre dette med god samvittighet, du har tross alt innovertiss.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg blir selvfølgelig veldig smigret nå..I tillegg til å være ikke rent lite nysgjerrig og mystifisert! :-)

Du skriver fast her, med kjent nick?

Du MÅ jo bare si hvem du er en dag da? ;-)

Det er ikke meg, altså. Jeg hadde lett skrevet det der med eget nick. :)

Tenkte bare å si fra siden jeg jo utgjør 33,33 % av gutta her. Prozak og Musikeren er de andre.

Min teori er altså at du har med Musikeren å gjøre, rett og slett fordi han ikke underskriver med:

"................"

Det er der Prozak røper seg hvis han drar til med anonymt nick.

Da står kun musikeren igjen.

Bare hyggelig å kunne hjelpe.:)

Skrevet

Ja det var hvertfall kjempegøy den lørdagen jeg var med synes jeg! Håper det kommer flere anledninger!

Du får melding :o) Vi har da meldt fra de andre gangene også?

Skrevet

Vi måtte ned å "kidnappe" Dorthe! Neste gang tar vi deg! *Knegg*

laguna1365380434
Skrevet

Ja. Bruk noen, du. Tillegg dem en instrumentell rolle, led dem inn i en villfarelse, alt for at du, og bare du, skal kunne lykkes med ditt prosjekt. Du kan gjøre dette med god samvittighet, du har tross alt innovertiss.

Jammen herregud da, fikser jeg å overføre all symp på noen på en ordentlig måte får de sikkert både øl og blowjobs så lenge det varer..;-p..Altså en win-win situation! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Det er ikke meg, altså. Jeg hadde lett skrevet det der med eget nick. :)

Tenkte bare å si fra siden jeg jo utgjør 33,33 % av gutta her. Prozak og Musikeren er de andre.

Min teori er altså at du har med Musikeren å gjøre, rett og slett fordi han ikke underskriver med:

"................"

Det er der Prozak røper seg hvis han drar til med anonymt nick.

Da står kun musikeren igjen.

Bare hyggelig å kunne hjelpe.:)

*LOL* :-D Det hadde vært veldig, veldig overaskende! :-)

Pst, jeg tror ikke det noen med så veldig fast nick jeg..;-) Det r sikkert ei jente, som tuller litt med meg..;-P

Skrevet

Jammen herregud da, fikser jeg å overføre all symp på noen på en ordentlig måte får de sikkert både øl og blowjobs så lenge det varer..;-p..Altså en win-win situation! ;-)

Jeg foreslår at du arrangerer en audition! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Vi måtte ned å "kidnappe" Dorthe! Neste gang tar vi deg! *Knegg*

*lol* Jeg kommer sikkert frivillig jeg altså! :-)

Fikk melding forresten, men så¨den ikke før i dag..Var på Kuba, men uten tlf, så vi var jo ikke så veldig lasngt unna hverandre.

laguna1365380434
Skrevet

Du får melding :o) Vi har da meldt fra de andre gangene også?

Kult! :-) Bae jeg som er utilgjengelig og vanskelig altså? Hm. Skal skjerpe meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...