Gå til innhold

Hvordan forandre attitude..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg foreslår at du arrangerer en audition! :-)

*LOL* :-D Det hadde vært saker!

*Ler meg i hjel*

:-D

Videoannonse
Annonse
  • Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

40

• Dorthe

18

• keinstein

16

• Alana

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*lol* Jeg kommer sikkert frivillig jeg altså! :-)

Fikk melding forresten, men så¨den ikke før i dag..Var på Kuba, men uten tlf, så vi var jo ikke så veldig lasngt unna hverandre.

:-)

Hehe, bra!

Vi møtte ikke Dorthe før ganske sent da. Men vi var helt avhengig av henne. Vi var i skumle strøk :-)

laguna1365380434
Skrevet

Hehe, bra!

Vi møtte ikke Dorthe før ganske sent da. Men vi var helt avhengig av henne. Vi var i skumle strøk :-)

Var dere nede i fylletrianglet? Der kreves det øvet guide! ;-P

Skrevet

*LOL* :-D Det hadde vært saker!

*Ler meg i hjel*

:-D

Jeg ser det liksom litt for meg ;-)

*Melder meg frivillig til arrangementskomiteen*

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ser det liksom litt for meg ;-)

*Melder meg frivillig til arrangementskomiteen*

Kult! :-D

Skrevet

LOL! Fylletriangelet! Det var nok der vi var ja :-) Guide er påkrevet!

Håper ikke det har mye til felles med Bermudatriangelet og denslags. For da begynner vel folk plutselig å forsvinne sporløst. Skjønt, jeg tviler ikke på at sånt skjer der :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*LOL* :-D Det hadde vært veldig, veldig overaskende! :-)

Pst, jeg tror ikke det noen med så veldig fast nick jeg..;-) Det r sikkert ei jente, som tuller litt med meg..;-P

Det var i hvert fall en god teori.

Men det kan naturligvis være morsk, gripp eller keinstein.

Mrxx er det ikke. Han er åpenbart mer klar enn å dra til med anonyme nick. :)

Og da var vel alle gutta nevnt? :)

Skrevet

Sett deg i hans kones sted. Kanskje kan det helle kaldt vann i blodet ditt?

laguna1365380434
Skrevet

Det var i hvert fall en god teori.

Men det kan naturligvis være morsk, gripp eller keinstein.

Mrxx er det ikke. Han er åpenbart mer klar enn å dra til med anonyme nick. :)

Og da var vel alle gutta nevnt? :)

Hehehe! Hvis det viste seg at morsk var hemmelig foprelskt i nicket mitt tror jeg at jeg hadde ledd meg i hjel.:-D Det er vel det minst sannsynelige, ever! Nåvel, gripp og Keinstein virker heller ikke særlig forelsket i meg da, for å si det sånn..;-P

Du glemte Goliath da, men jeg tror ikke det er han heller..Jeg tror som sagt det er ei jente som driver litt gjøn!

laguna1365380434
Skrevet

Sett deg i hans kones sted. Kanskje kan det helle kaldt vann i blodet ditt?

Jeg prøver, jeg prøver, men det er ikke så lett..:-o Men jeg tuller ikke noe mere med ham da, selvom jeg ikke får til å skru av betatt sånn helt uten videre.

laguna1365380434
Skrevet

LOL! Fylletriangelet! Det var nok der vi var ja :-) Guide er påkrevet!

Håper ikke det har mye til felles med Bermudatriangelet og denslags. For da begynner vel folk plutselig å forsvinne sporløst. Skjønt, jeg tviler ikke på at sånt skjer der :-)

Jeg gjorde det nesten engang..Kummen min lå definitivt innenfor fylletrianglets dunkle grenser, nemlig! ;-)

Skrevet

Jeg gjorde det nesten engang..Kummen min lå definitivt innenfor fylletrianglets dunkle grenser, nemlig! ;-)

LOL! Det har du f... meg rett i :-o

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehehe! Hvis det viste seg at morsk var hemmelig foprelskt i nicket mitt tror jeg at jeg hadde ledd meg i hjel.:-D Det er vel det minst sannsynelige, ever! Nåvel, gripp og Keinstein virker heller ikke særlig forelsket i meg da, for å si det sånn..;-P

Du glemte Goliath da, men jeg tror ikke det er han heller..Jeg tror som sagt det er ei jente som driver litt gjøn!

Ja, Goliath glemte jeg. Urutinert.

Høres ut som et kvinnfolk, ja. Men nå vil vel enkelte argumentere med at vi mannfolka her høres ut som kvinnfolk vi også. :)

laguna1365380434
Skrevet

Nå ringte han meg nemlig, og lurte på hva jeg gjorde..Og jeg gjorde på det jeg gjør ( Er hjemme, skal møte veninne på kaffe) og ba ham ikke med på noen ting nå, eller senere! Men var høflig og blid, og mente "sees vel rundt"

HAHA! Seier til meg!

laguna1365380434
Skrevet

LOL! Det har du f... meg rett i :-o

Javisst!;-) Dunkle krefter pågang i fylletrianglet!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå ringte han meg nemlig, og lurte på hva jeg gjorde..Og jeg gjorde på det jeg gjør ( Er hjemme, skal møte veninne på kaffe) og ba ham ikke med på noen ting nå, eller senere! Men var høflig og blid, og mente "sees vel rundt"

HAHA! Seier til meg!

1-0 til deg ...

... med mindre han leser her. :)

laguna1365380434
Skrevet

1-0 til deg ...

... med mindre han leser her. :)

:-o !!! Det tviler jeg i grunnen på, men selvfølgelig en skummel tanke! ;-)

Skrevet

Vi var til å med innom å kikket etter deg på S. Så vi leita etter deg ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Vi var til å med innom å kikket etter deg på S. Så vi leita etter deg ;o)

Dæven! Vet du..De andre gikk på Sangam, men jeg baila, så det var dumt..Så dere to fulle trøndermenn og ei mindre full jente med rødt hår? Det var i såfall vennene mine! ;-)

Skrevet

Dæven! Vet du..De andre gikk på Sangam, men jeg baila, så det var dumt..Så dere to fulle trøndermenn og ei mindre full jente med rødt hår? Det var i såfall vennene mine! ;-)

Vi sendte rainman inn og han sa det var få folk der og så dro vi enda lenger ned i det brune mørket

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...