Gå til innhold

Hvordan forandre attitude..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Vi sendte rainman inn og han sa det var få folk der og så dro vi enda lenger ned i det brune mørket

Aha! I see! :-) Ned i det dypeste mørke! Hehehe! :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

40

• Dorthe

18

• keinstein

16

• Alana

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Aha! I see! :-) Ned i det dypeste mørke! Hehehe! :-)

Det blir mørkere og mørkere nedover gata og morsommere og morsommere jo mer man har fått i seg :o)

laguna1365380434
Skrevet

Det blir mørkere og mørkere nedover gata og morsommere og morsommere jo mer man har fått i seg :o)

Sangam er nok min ytterste utopst mot mørket..;-) Jeg HAR forvillet meg lenger ned, men det er sjeldent! ;-)

Skrevet

Sangam er nok min ytterste utopst mot mørket..;-) Jeg HAR forvillet meg lenger ned, men det er sjeldent! ;-)

Hehe, kanskje du trenger guide du også :o)

Nå har ikke jeg vært på Sangam siden før det het Sangam. Men jeg kjenner hun som startet det sammen med Nelly den gangen det het Nelly's Heaven. Det er hennes sydde gardiner som henger der enda :o)

Hvordan er doen der forresten? Jeg som er opphengt i doer når jeg er ute :o)

laguna1365380434
Skrevet

Nå har ikke jeg vært på Sangam siden før det het Sangam. Men jeg kjenner hun som startet det sammen med Nelly den gangen det het Nelly's Heaven. Det er hennes sydde gardiner som henger der enda :o)

Hey! Når det var homsebar, mainly? Detvar før min tid, men jeg har hørt om det! :-)

Dassen er nok litt utilgjengelig for deg, det er opp den lille trappa mot disken..Så det kan vel fort bli vanskelig..:-I Men det er jo forøvrig trapp ute og, så det er vel neppe ideellt..Vi får pilse andre steder vi..Grunerhagen har jo absolutt sine gode sider på denne årstiden! :-)

Skrevet

Det er litt vrient i og med at mannen manifisterer seg over alt hvor jeg har min daglige ferdsel..;-) Jeg vil nødig måtte bytte bydel!;-)

Men jeg skal prøve råd fra mrs. Wallace. Det var lurt..

Og P.S..Her har det kke vært noe shagging etter at jeg fikk greie på konepone altså..Det ville være dårlig karma på meg!;-)

"Her har det kke vært noe shagging etter at jeg fikk greie på konepone altså.."

Hva med -før-?

laguna1365380434
Skrevet

"Her har det kke vært noe shagging etter at jeg fikk greie på konepone altså.."

Hva med -før-?

Da var det litt..;-P

Skrevet

"Hvordan er doen der forresten? Jeg som er opphengt i doer når jeg er ute :o)"

Do med serveringsmuligheter?

he-he-he-he

Det kan vi ordne.

Skrevet

Hey! Når det var homsebar, mainly? Detvar før min tid, men jeg har hørt om det! :-)

Dassen er nok litt utilgjengelig for deg, det er opp den lille trappa mot disken..Så det kan vel fort bli vanskelig..:-I Men det er jo forøvrig trapp ute og, så det er vel neppe ideellt..Vi får pilse andre steder vi..Grunerhagen har jo absolutt sine gode sider på denne årstiden! :-)

Hun var med å drev det da det var homsebar. Det er faktisk før min tid også. Men det har vel vært en mellomstasjon. Jeg synes alle steder bytter navn stadig vekk så jeg husker ikke navnene lenger.

Skrevet

Da var det litt..;-P

Det var den karmaen!

Pføy!

Skrevet

"Hvordan er doen der forresten? Jeg som er opphengt i doer når jeg er ute :o)"

Do med serveringsmuligheter?

he-he-he-he

Det kan vi ordne.

Jeg kan jo ikke drikke pils på et sted uten duganes dass, det sier jo seg sjøl ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Det var den karmaen!

Pføy!

DET kan vel ikke jeg noe for, DET var hans karma, siden det er hans kone..;-P

Jeg har holdt fingerene av fatet siden. Problemet er bare at jeg lyser betatt når jeg møter ham. Isj.

:-)

Skrevet

Jeg har holdt fingerene av fatet siden. Problemet er bare at jeg lyser betatt når jeg møter ham. Isj.

Skal ikke du dra snart da? Da har du glemt han når du kommer tilbake ;o)

Skrevet

Hun var med å drev det da det var homsebar. Det er faktisk før min tid også. Men det har vel vært en mellomstasjon. Jeg synes alle steder bytter navn stadig vekk så jeg husker ikke navnene lenger.

Spøkelsene heter etableringstilskudd, svarte penger, svart arbeidskraft, momsunderslag, narkosalg, beskyttelsepenger osv.

Kemneren har vært og stengt samme lokaler med "ulike" eiere opptil 8-10 ganger.

Skrevet

Jeg kan jo ikke drikke pils på et sted uten duganes dass, det sier jo seg sjøl ;o)

Kateter, og sånn tisspose på siden.

Skrevet

Fingrene av fatet ja...

Men jeg er enig, det er han som har skrevet kontrakt og har opplysningsplikt, ikke du.

En jeg kjenner bytter finger for ringen for ikke å få en lys ring der gifteringen sitter.

Skrevet

Spøkelsene heter etableringstilskudd, svarte penger, svart arbeidskraft, momsunderslag, narkosalg, beskyttelsepenger osv.

Kemneren har vært og stengt samme lokaler med "ulike" eiere opptil 8-10 ganger.

Jeg er jo klar over det. Stedene stenger og åpner hele tida og lite er forandret. Med dans, uten dans, levende musikk, gitarspill, vanlig pub. Så er det å jakte rundt etter beste sted med billigst pils :o)

Skrevet

Kateter, og sånn tisspose på siden.

Erru gærn, her trengs bare dassen. Har ikke sånne ting i nærheten jeg og ikke tror jeg at jeg hadde fikset å bruke det heller. Ubehagelig a.

Skrevet

Jeg er jo klar over det. Stedene stenger og åpner hele tida og lite er forandret. Med dans, uten dans, levende musikk, gitarspill, vanlig pub. Så er det å jakte rundt etter beste sted med billigst pils :o)

Vi har et tilsyn som passer på at ølprisene ikke er for lave, og et som ser til at de ikke er for høye.

Men noe do-tilsyn har vi ikke, unntatt mattilsynet som sjekker renholdet.

Om 7 timer og 18 min har jeg bursdag. Har du gaven klar?

Skrevet

Erru gærn, her trengs bare dassen. Har ikke sånne ting i nærheten jeg og ikke tror jeg at jeg hadde fikset å bruke det heller. Ubehagelig a.

En som skulle drikkes ut hadde en sånn pose. Med øl i, som hun tappet av i et glass. De var sikkert sykepleiere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...