Gå til innhold

Hvordan forandre attitude..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et tilsyn som passer på at ølprisene ikke er for lave, og et som ser til at de ikke er for høye.

Men noe do-tilsyn har vi ikke, unntatt mattilsynet som sjekker renholdet.

Om 7 timer og 18 min har jeg bursdag. Har du gaven klar?

har du bursdag? I morra, gratulerer :o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

40

• Dorthe

18

• keinstein

16

• Alana

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

har du bursdag? I morra, gratulerer :o)

Imorra føler jeg meg sikkert som 90.

Skrevet

Vi sendte rainman inn og han sa det var få folk der og så dro vi enda lenger ned i det brune mørket

Godt at vi slipper den jævla røyktåka på pubene da. Så slipper jeg vaske klær hver gang jeg har vært på byen.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg ser det liksom litt for meg ;-)

*Melder meg frivillig til arrangementskomiteen*

Jeg også! *rekker opp hånda*

Jeg er en jævel på logistikk!

Skrevet

Jeg også! *rekker opp hånda*

Jeg er en jævel på logistikk!

Ledetid? Øl inn - øl ut.

mariaflyfly
Skrevet

Vi måtte ned å "kidnappe" Dorthe! Neste gang tar vi deg! *Knegg*

"Vi måtte kidnappe Dorthe"

Hvem faen er "vi"? Jeg var jo ikke der? Kan ikke se at noen sendte melding til meg og sa ifra heller, nei? *snurt*

Skrevet

Hvem faen er "vi"? Jeg var jo ikke der? Kan ikke se at noen sendte melding til meg og sa ifra heller, nei? *snurt*

Jammen! Jeg trodde du var lite mobil denne helgen :-o Du kan komme i dag, hehe.

Skrevet

Det er ganske enkelt å kidnappe Dorthe.

Skrevet

Det er ganske enkelt å kidnappe Dorthe.

Det er i grunn det :-)

Skrevet

*LOL* :-D Det hadde vært veldig, veldig overaskende! :-)

Pst, jeg tror ikke det noen med så veldig fast nick jeg..;-) Det r sikkert ei jente, som tuller litt med meg..;-P

Nådah? Hvorfor hadde det vært så veldig overraskende?;-) Tross alt virker det jo som du har både sjarm og humor, og det har alltid slått an hos musikeren. Litt vel lettsindig forhold til blowjobsa kanskje, men hvem sier at det er et negativt trekk?

Når det er sagt, sdd trur alltid at det er meg, og det er ikke meg denne gangen heller:-) Tvertimot trur jeg det er Prozac, NETTOPP fordi han ikke undertegner med".......". Det er selvfølgelig en avledningsmanøver.

"............."

Skrevet

Det er ikke meg, altså. Jeg hadde lett skrevet det der med eget nick. :)

Tenkte bare å si fra siden jeg jo utgjør 33,33 % av gutta her. Prozak og Musikeren er de andre.

Min teori er altså at du har med Musikeren å gjøre, rett og slett fordi han ikke underskriver med:

"................"

Det er der Prozak røper seg hvis han drar til med anonymt nick.

Da står kun musikeren igjen.

Bare hyggelig å kunne hjelpe.:)

Bra teoretisert;-)

Skrevet

Det er i grunn det :-)

Hu elsker kidnappinger.

Men er hun en "kid"? Og er det et napp? Kan ikke kalle det bort-"føring" heller.

Skrevet

Nådah? Hvorfor hadde det vært så veldig overraskende?;-) Tross alt virker det jo som du har både sjarm og humor, og det har alltid slått an hos musikeren. Litt vel lettsindig forhold til blowjobsa kanskje, men hvem sier at det er et negativt trekk?

Når det er sagt, sdd trur alltid at det er meg, og det er ikke meg denne gangen heller:-) Tvertimot trur jeg det er Prozac, NETTOPP fordi han ikke undertegner med".......". Det er selvfølgelig en avledningsmanøver.

"............."

"Litt vel lettsindig forhold til blowjobsa kanskje, men hvem sier at det er et negativt trekk?"

Mulig at jeg er gammeldags....

Skrevet

Hu elsker kidnappinger.

Men er hun en "kid"? Og er det et napp? Kan ikke kalle det bort-"føring" heller.

En kid er hun, og det er bra! Nappingen...Jo, vi nappet litt også. Tror det kan passere som kidnapping :-)

mariaflyfly
Skrevet

Jammen! Jeg trodde du var lite mobil denne helgen :-o Du kan komme i dag, hehe.

Jeg ER lite mobil denne helga. :(

Skrevet

Jeg ER lite mobil denne helga. :(

Nettopp! Så da tenkte jeg å skåne deg litt vet du :-) Men det blir ikke det samme uten deg!

Skrevet

Synes ikke du skal forandre deg jeg. Man jan jo være flørtete med noen selv om man ikke nødvendigvis har tenkt å hoppe i sengs med dem.

Du kan jo passe å få sagt ved en passende anledning - ikke om han men en annen gift kjekkas at det er synd han er gift for de puler du ikke.

Treffer du forresten bare på ham og aldri kona ?

Skrevet

Jeg har det forøvrig helt fint uten ham..Jeg blir bare så fjollete og tydelig bettatt nå han er rundt..Det er litt manetaktig! ;-)

Hvordan gutter jeg liker? Hmm Rocka, søte, kjekke..Gjerne litt buildt, gjerne med litt ringer og dilldall, med sjarm og med humor. De må gjerne spille gitar eller være artistiske på et eller annet vis, og ha pene hender og øyne og ha veldreid stuss..;-P Liker dem ofte mørkhårede..Selvom det ikke er noen regel..Og de pleier ikke å være superhøye..Fortinnvis ikke så hårete..Guttete..Er ikke så opptatt av "ekte mannfolk"...

Jeg vet ikke helt..Jeg vet veldig godt hva som er "min type" men innimellom overasker jeg meg selv.

Du da?

:-)

Grunnen til at jeg spurte er kanskje litt teit, men plutselig tenkte jeg på at du hadde vært perfekt for broren min ;) Men han hadde nok ikke vært perfekt for deg :P

Jeg liker alle slags menn, men ikke gutter uten hår som tenker mye på utseendet sitt (for det gjør ærlig talt ikke jeg). De må være intelligente, har krøller og er høye, så er de perfekte. Og jeg har funnet meg en slik en :)

Skrevet

Jeg har det forøvrig helt fint uten ham..Jeg blir bare så fjollete og tydelig bettatt nå han er rundt..Det er litt manetaktig! ;-)

Hvordan gutter jeg liker? Hmm Rocka, søte, kjekke..Gjerne litt buildt, gjerne med litt ringer og dilldall, med sjarm og med humor. De må gjerne spille gitar eller være artistiske på et eller annet vis, og ha pene hender og øyne og ha veldreid stuss..;-P Liker dem ofte mørkhårede..Selvom det ikke er noen regel..Og de pleier ikke å være superhøye..Fortinnvis ikke så hårete..Guttete..Er ikke så opptatt av "ekte mannfolk"...

Jeg vet ikke helt..Jeg vet veldig godt hva som er "min type" men innimellom overasker jeg meg selv.

Du da?

Damn. Gi de et par ekstra centimeter og en anelse hår på kassa, og så har du _oppskriften_ på min drømmemann!

Skrevet

DET kan vel ikke jeg noe for, DET var hans karma, siden det er hans kone..;-P

Jeg har holdt fingerene av fatet siden. Problemet er bare at jeg lyser betatt når jeg møter ham. Isj.

Men hva skjedde da? Du shagger en fyr du blir betatt av, så sier han "jeg har kone" og så sier du "hihi, da kan jeg ikke shagge mer", så nå bare hihier du når du møter på ham istedet....? =p

Hva med "Dra til helvete din utro faen, jeg vil ikke ha deg mer"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...