keinstein Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Men hva skjedde da? Du shagger en fyr du blir betatt av, så sier han "jeg har kone" og så sier du "hihi, da kan jeg ikke shagge mer", så nå bare hihier du når du møter på ham istedet....? =p Hva med "Dra til helvete din utro faen, jeg vil ikke ha deg mer"? Mulig jeg er gammeldags.... 0 Siter
DarkPink Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Mulig jeg er gammeldags.... Jeg er overhodet ikke gammeldags på dette feltet. Jeg mener bare at replikken "jeg har kone" etter shagging, er nok for meg til at følelsene kjølner heeelt av seg selv. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jeg er overhodet ikke gammeldags på dette feltet. Jeg mener bare at replikken "jeg har kone" etter shagging, er nok for meg til at følelsene kjølner heeelt av seg selv. Jeg tror de hadde kjølnet nokså raskt for min del også. Men man kan jo aldri vite før man har vært der selvsagt. 0 Siter
keinstein Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jeg er overhodet ikke gammeldags på dette feltet. Jeg mener bare at replikken "jeg har kone" etter shagging, er nok for meg til at følelsene kjølner heeelt av seg selv. Det kommer av kvinners monogame legning og rivalinstinkt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Nettopp! Så da tenkte jeg å skåne deg litt vet du :-) Men det blir ikke det samme uten deg! Det er ikke å skåne meg at jeg leser her at dere hadde gøy i går uten meg! *åpplyser* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Da var det litt..;-P Goddamnit! Denne fyren jobber vel ikke på en viss bar på Løkka, vel? 0 Siter
org Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jeg prøver, jeg prøver, men det er ikke så lett..:-o Men jeg tuller ikke noe mere med ham da, selvom jeg ikke får til å skru av betatt sånn helt uten videre. :-) Skjønner det er vanskelig. Men du fortjener honnør for å prøve - det er det ikke alle som gjør, nemlig... 0 Siter
Gjest eh..mmm.altså.. Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jeg blir selvfølgelig veldig smigret nå..I tillegg til å være ikke rent lite nysgjerrig og mystifisert! :-) Du skriver fast her, med kjent nick? Du MÅ jo bare si hvem du er en dag da? ;-) "Jeg blir selvfølgelig veldig smigret nå..I tillegg til å være ikke rent lite nysgjerrig og mystifisert! :-) Du skriver fast her, med kjent nick?" :-) Du håpte vel å få en ledetråd nå ! Fast nick...hmm venter med å svare på det. Har fulgt dette forumet i flere år, litt fra og til. Da er det ikke til å unngå å få et mer komplett inntrykk av personer bak de mest brukte nickene ut fra mange innlegg. "Du MÅ jo bare si hvem du er en dag da? ;-) " Kanskje, kanskje. Men det blir kun på epost i tilfelle. Og så en ting til: Komplimentene var ikke for å kødde med deg, var helt oppriktig da jeg pent om deg. Ellers stusser jeg over at folk her lager sånn ståhei over for komplimentene til deg. 0 Siter
Alana Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Det er ikke å skåne meg at jeg leser her at dere hadde gøy i går uten meg! *åpplyser* Hehe. Det var driiiiit kjedelig ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 *LOL* :-D Det hadde vært veldig, veldig overaskende! :-) Pst, jeg tror ikke det noen med så veldig fast nick jeg..;-) Det r sikkert ei jente, som tuller litt med meg..;-P Tante tonie har løst saken. Hvem skriver innleggene sine på den måten? Først et sitat fra innlegget han svarer på og så hans egen replikk, og så samme prosedyre hele svaret igjennom. Jepp, nemlig. Vi har ham nå. ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Det var i hvert fall en god teori. Men det kan naturligvis være morsk, gripp eller keinstein. Mrxx er det ikke. Han er åpenbart mer klar enn å dra til med anonyme nick. Og da var vel alle gutta nevnt? Riktig, jeg har aldri skrevet her inne med anonymt nick. Forøvrig så har jeg holdt meg til den samme kona i lenger tid enn du har levd:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Synes ikke du skal forandre deg jeg. Man jan jo være flørtete med noen selv om man ikke nødvendigvis har tenkt å hoppe i sengs med dem. Du kan jo passe å få sagt ved en passende anledning - ikke om han men en annen gift kjekkas at det er synd han er gift for de puler du ikke. Treffer du forresten bare på ham og aldri kona ? Joda, det går selvsagt ann! :-) Treffer stort sett på ham alene ja, vet ikke hvem kona er. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Grunnen til at jeg spurte er kanskje litt teit, men plutselig tenkte jeg på at du hadde vært perfekt for broren min Men han hadde nok ikke vært perfekt for deg Jeg liker alle slags menn, men ikke gutter uten hår som tenker mye på utseendet sitt (for det gjør ærlig talt ikke jeg). De må være intelligente, har krøller og er høye, så er de perfekte. Og jeg har funnet meg en slik en Så kult da! :-) Jeg er stort sett ikke SÅ bestemt på nøyaktig hvordan som jeg hørtes ut her da, jeg hare bare en viss peil på hva som ofte er "min type".. Så morsomt at du tenkte på broren din da..Hehe, han hadde sikkert blitt dødsbegeistret for at du prøvde å spleise ham på dol..! ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Men hva skjedde da? Du shagger en fyr du blir betatt av, så sier han "jeg har kone" og så sier du "hihi, da kan jeg ikke shagge mer", så nå bare hihier du når du møter på ham istedet....? =p Hva med "Dra til helvete din utro faen, jeg vil ikke ha deg mer"? Det hadde definitivt vært mere likt seg! :-o Vi er begge enige om at det ikke er noe mere opplegg etter at denne knen kom opp, men han flørter og jeg flørter jaggu meg tilbake. Isj. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Goddamnit! Denne fyren jobber vel ikke på en viss bar på Løkka, vel? Nei, faktisk ikke..;-) Jeg er bare litt uheldig med hvm jeg forelsker meg i om dagen, tydeligvis..;-P Støter på opp til flere som absolutt ikke passer for meg..Enten vil de ikke ha meg, er gift, you name it..Damn! Men denne er jeg desverre jævlig betatt av..:-I Men det går nok over, det pleier jo sånne små sommerforelskelser å gjøre, om man tar dem i nakken og hiver dem ut..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Tante tonie har løst saken. Hvem skriver innleggene sine på den måten? Først et sitat fra innlegget han svarer på og så hans egen replikk, og så samme prosedyre hele svaret igjennom. Jepp, nemlig. Vi har ham nå. ;-) Hehehe! Godt detektivarbeid, tante tonie! ;-) Skjønt jeg tror ikke det. Jeg tror det er noen som tuller med meg..;-P 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Så kult da! :-) Jeg er stort sett ikke SÅ bestemt på nøyaktig hvordan som jeg hørtes ut her da, jeg hare bare en viss peil på hva som ofte er "min type".. Så morsomt at du tenkte på broren din da..Hehe, han hadde sikkert blitt dødsbegeistret for at du prøvde å spleise ham på dol..! ;-) -ler- Vel, tingen er at han er særdeles kresen. Mest av alt tror jeg han vil ha noen som virkelig tar ansvar for sitt eget liv (og sin egen lykke) og det har jeg inntrykk av at du gjør I tillegg til at du er særdeles empatisk i forhold til andre mennesker. Han kan sitte og gråte på telefonen fordi de bomber en landsby i Irak, så det er nok viktig for han at man bryr seg. Siden jeg har forstått det sånn at du tar vare på deg selv og utseendet ditt (og at jeg har inntrykk av at du er generelt attraktiv), så betviler jeg at han ville hate meg om han faktisk hadde vært din type 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 -ler- Vel, tingen er at han er særdeles kresen. Mest av alt tror jeg han vil ha noen som virkelig tar ansvar for sitt eget liv (og sin egen lykke) og det har jeg inntrykk av at du gjør I tillegg til at du er særdeles empatisk i forhold til andre mennesker. Han kan sitte og gråte på telefonen fordi de bomber en landsby i Irak, så det er nok viktig for han at man bryr seg. Siden jeg har forstått det sånn at du tar vare på deg selv og utseendet ditt (og at jeg har inntrykk av at du er generelt attraktiv), så betviler jeg at han ville hate meg om han faktisk hadde vært din type Wow..Takk! :-) Det var jo bare superkoselig å høre da, så mye pent! :-) Og broren din høres ut som en kjempekar da..Bare å hooke det..Stiller jeg! ;-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Wow..Takk! :-) Det var jo bare superkoselig å høre da, så mye pent! :-) Og broren din høres ut som en kjempekar da..Bare å hooke det..Stiller jeg! ;-) Send meg en e-mail: [email protected] 0 Siter
Gjest eh..mmm.altså.. Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hehehe! Hvis det viste seg at morsk var hemmelig foprelskt i nicket mitt tror jeg at jeg hadde ledd meg i hjel.:-D Det er vel det minst sannsynelige, ever! Nåvel, gripp og Keinstein virker heller ikke særlig forelsket i meg da, for å si det sånn..;-P Du glemte Goliath da, men jeg tror ikke det er han heller..Jeg tror som sagt det er ei jente som driver litt gjøn! :-) *tungt sukk* "Jeg tror som sagt det er ei jente som driver litt gjøn!" Hva skal til for å overbevise deg om at jeg er mann og vil deg vel ? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.