laguna1365380434 Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 *tungt sukk* "Jeg tror som sagt det er ei jente som driver litt gjøn!" Hva skal til for å overbevise deg om at jeg er mann og vil deg vel ? ;-) Kanskje å si hvilket nick jeg kjenner deg under? ;-P 0 Siter
Gjest eh..mmm.altså.. Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Kanskje å si hvilket nick jeg kjenner deg under? ;-P Se eposten din, da ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Se eposten din, da ;-) Hmm..Ikkeno der! ;-) Har du min epostadresse altså? Det tror jeg ikke..Den inneholder navnet mitt, nemlig. Om det ikke finnes en sånn gammel en slengende rundt. :-) 0 Siter
Gjest eh..mmm.altså.. Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hmm..Ikkeno der! ;-) Har du min epostadresse altså? Det tror jeg ikke..Den inneholder navnet mitt, nemlig. Om det ikke finnes en sånn gammel en slengende rundt. :-) *sukk* Det forklarer. Prøvde å sende til [email protected] eller noe sånt. Tenkte jeg skulle finne på noe hyggelig til deg. Hvis det var feil, har du kanskje en annen epostadresse ? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 *sukk* Det forklarer. Prøvde å sende til [email protected] eller noe sånt. Tenkte jeg skulle finne på noe hyggelig til deg. Hvis det var feil, har du kanskje en annen epostadresse ? Kan ikke jeg få din? :-) Jeg har navnet mitt i min, så det er lettere om du gidder det! :-) 0 Siter
muriel Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Jeg syns nå det er litt søtt, jeg, hehe. Har dessverre ingen gode råd å komme med, ettersom jeg sjøl har en lei tendens til å oppføre meg som en idiot når jeg er forelska ;o) 0 Siter
Gjest eh..mmm.altså.. Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Kan ikke jeg få din? :-) Jeg har navnet mitt i min, så det er lettere om du gidder det! :-) OK ! :-D [email protected] 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 OK ! :-D [email protected] Du har mail :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.