Gå til innhold

noen som er våken ennå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville bare sende deg noen gode tanker på veien! Jeg skal på ferie til mine foreldre, og jeg kjenner at det blir nok litt tøft. Men jeg vet jo hvordan jeg stenger alt ute, slik at jeg tror det går bra. Jeg skal forresten på date nr 3 snart igjen, og jeg er veldig spent. Det blir nok veldig hyggelig, så jeg gleder meg veldig. Jeg håper du har det bra og sprer glede til deg selv også.

Jeg skal jobbe med hva som er min smerte og hva som er min mammas smerte, når jeg er der. Det blir ikke bare lett, tror jeg. Det er også sånn med venninner. Ikke lett å skille mellom hva som de overfører på meg og ikke. Jeg kjenner fort på andres følelser. Det er jo en kjent greie vi har som er utsatt. I tillegg var moren min selv utsatt og ikke helt i balanse, da jeg var barn. Det er ikke lett å tenke på at jeg ble utsatt for overføring og omsorgssvikt også. Jeg blir forbannet av det egentlig.

Det er egentlig bra. Jeg trenger å bli forbannet på mamma, som skulle beskytte meg. Hun gav meg bare dobbel dose med skam og skyld. Det er helt ufattelig å tenke på men sånn er det å være ubehandlet utsatt. Det kan gå veldig galt for de barna som har en slik mamma, som ikke jobber med seg selv.

Dette skulle egentlig bli en positiv melding, men det tyter frem dessverre.

Likevel - god natt! Drømmene kan ingen ta fra oss! Ikke en gang en skamfull mamma.

Sweet dreams! ;-)

Gjest my sunshine

Ville bare sende deg noen gode tanker på veien! Jeg skal på ferie til mine foreldre, og jeg kjenner at det blir nok litt tøft. Men jeg vet jo hvordan jeg stenger alt ute, slik at jeg tror det går bra. Jeg skal forresten på date nr 3 snart igjen, og jeg er veldig spent. Det blir nok veldig hyggelig, så jeg gleder meg veldig. Jeg håper du har det bra og sprer glede til deg selv også.

Jeg skal jobbe med hva som er min smerte og hva som er min mammas smerte, når jeg er der. Det blir ikke bare lett, tror jeg. Det er også sånn med venninner. Ikke lett å skille mellom hva som de overfører på meg og ikke. Jeg kjenner fort på andres følelser. Det er jo en kjent greie vi har som er utsatt. I tillegg var moren min selv utsatt og ikke helt i balanse, da jeg var barn. Det er ikke lett å tenke på at jeg ble utsatt for overføring og omsorgssvikt også. Jeg blir forbannet av det egentlig.

Det er egentlig bra. Jeg trenger å bli forbannet på mamma, som skulle beskytte meg. Hun gav meg bare dobbel dose med skam og skyld. Det er helt ufattelig å tenke på men sånn er det å være ubehandlet utsatt. Det kan gå veldig galt for de barna som har en slik mamma, som ikke jobber med seg selv.

Likevel - god natt! Drømmene kan ingen ta fra oss! Ikke en gang en skamfull mamma.

Sweet dreams! ;-)

hei,Tina!takk for gode tanker. hyggelig at du ser frem til neste date.synd at du har så mye å slite med i forhold til din mor,kjempetøfft av deg å arbeide med det. sleit din mor så mye med seg selv i din barndom at hun ikke så hva du ble utsatt for? håper du også får koblet av i ferien;kos deg og tenk på deg selv,gjør ting som gjør deg glad.:) hyggelig å høre fra deg,klem fra meg:) og drøm søtt,kjære venn

Gjest my sunshine

Sweet dreams! ;-)

hei,igjen!jeg er ikke så flink til å skrive.det er litt opp og ned med meg for tiden,heldigvis mest opp:) jeg setter stor pris på å skrive med deg.du er så god og snill,og du må også huske å spre glede til deg selv:)bare fint at du skriver det du har på hjertet,for man trenger å få det ut.lykke til og ha det godt:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...