Gå til innhold

slitsom natt-mareritt

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa

I natt har jeg hatt en forferdelig natt. Jeg står i en gang ,så kommer 3 stykke ekkle afrikanere mot meg. De flirer og hånler.. Jeg prøver å skrike men det kommer ikke noe lyd ut.Ingen kommer og blir kastet mot en vegg og kvalt til døde og gruppevoldtatt. Så våkner jeg redd og hysterisk igjen. Jeg greier å roe meg ned å sovne igjen. Men marerittene bare kommer igjen. noe nytt hver gang , skåret over strupen ,kvalt,kuttet forskjellige steder på kroppen . Ganske grafiske skremmende ting som nok er en hver persons største mareritt.

Og drømmene er så virkelig , Det føles virkelig som at det her skjer , det er ekte.Og jeg kjenner fysisk smerte og jeg kjenner en forferdelig redsel.

Prøvde å ringe statsadvokatene for å kanskje se om jeg kunne finne ut om han er inne å soner , at jeg da kunne slappe av litt.

Leiligheten min er badstu.Jeg burde gjennomlufte , men ikke f om jeg lar inngangsdøren være åpen og ulåst. Risikoen er for stor.

Og det her kommer fra ei jente som reiste til sydney for å besøske en ferieflørt hun hadde møtt bare få dager før og knapt kjente. Likte den siden av meg jeg. Fikk masse fine opplevelser.

Nå er jeg blitt så utrolig feig.Jeg vet jeg ikke er trygg noensteder. Det er mange psyke menn der ute. I dag ble en jente nesten voldtatt på åpen gate i oslo av en helt fremmed mann *av utenlandsk opprinnelse selvsagt* mest sannsynlig muslim. Og taxiene her er ikke trygge. Det er et rimelig lite og tett miljø hvor alle kjenner alle. Jeg har når jeg har tatt taxier blitt mast masse på av sjåfører om han kan komme opp til meg på kaffe , få telefonnummeret , bære opp posene for meg. etniske norske ekle småfeite skalla menn gjør aldri sånn. Og selvfølgelig er kanskje bare noen som på en utrolig patetisk måte prøver å sjekke opp en i en taxi. Men det har skjedd før. Ei jente tok vanlig drosje med autoriasjon og alt og ble voldtatt utenfor sitt eget hjem av drosjesjåføren * utenlandsk opprinnelse igjen*

Helt utrolig hva jeg har blitt til.Uredd ,modig og , impulsiv var egenskaper som kunne karakterisere meg . Og nå tør jeg ikke la ytterdøra være ulåst. Helt sykt at det er blitt meg. Ja jeg har mye sinne overfor en kultur som dekker damene sine i burka , som arrester en mann fordi han har hatt en damefrisør. Og som tilber den pedofile,voldtektsmannen , slavehandler,drapsmannen muhammed. Sammenlign han med Jesus

Hjelper ikke å sende han i fengsel i 4 år , han slipper ut før tida og han lærer ingenting. Hvis jeg oppriktig trodde han angret og at han hadde bedt om unnskyldning kunne han seriøst fått 1 år. Da hadde han skjønt det. Men neida. han kommer fortsatt til å se på seg selv som en slags martyr som er uskyldig dømt og vil gjøre det her mot noen andre igjen.

Kanskje til og med hevne seg når han kommer ut fordi han er "uskyldig dømt" . Med disse menneskene som har en kultur som rettferdiggjør at de kan ta hva de vil. En kvinne som ikke bruker slør , drikker alkohol , går ut aleine. De rettferdiggjør det i sitt eget hodet. Og det er ikke mulig å rehablitiere slike sexualforbrytere når de altså har en kultur som sier at de ikke gjør noe galt i det hele tatt.Selv etter at de blir dømt til lang fengselstraff

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237217-slitsom-natt-mareritt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solsikkefrø

De burde vært kastrert hele gjengen! Det er greit nok at det finnes norske menn som gjør slik som dette også, men (og dette er fakta): voldtekts-statistikken sier at det er flest menn av utenlandsk opprinnelse som voldtar. Det er dumt at de ikke kan lære seg å respektere og holde seg unna oss kvinner i norge når vi går i shorts om sommeren... Skal de hi til landet, så får de respektere VÅRE lover og regler!! basta!!

*venter ris på rompa her*

Gjest Violsa

De burde vært kastrert hele gjengen! Det er greit nok at det finnes norske menn som gjør slik som dette også, men (og dette er fakta): voldtekts-statistikken sier at det er flest menn av utenlandsk opprinnelse som voldtar. Det er dumt at de ikke kan lære seg å respektere og holde seg unna oss kvinner i norge når vi går i shorts om sommeren... Skal de hi til landet, så får de respektere VÅRE lover og regler!! basta!!

*venter ris på rompa her*

Takk for støtten. Er kanskje litt taktisk uklokt å blande personlig vendetta med politikk. Men har alltid vært engajsert i det temaet. Husker jeg skrev en skoleoppgave om kvinners stilling i Saudi-Arabia på ungdomskolen. Lærern min mente at det kunne umulig være slik i nåtid.altså 95 eller noe sånt kanskje.

Som sagt er jeg ikke sånn for at jeg vil de skal svi , straffes ordentlilg og sånn. Poenget er jo at man skal bli rehabilitert og lære noe av straffen. Dessverre ser man at de som begår overgrep har en tendens til å gjøre det igjen uansett om de må være i fengsel noen år.

Ekte oppriktig anger og forståelse om at man har gjort noe galt , og at man aldri vil gjøre det igjen .Det er tingen.

Gjest Violsa

Fikk bare en tanke når jeg leste dette...Hva med å flytte fra Oslo? På bygda finner du ofte en helt annen kultur. Kanskje for din egen del så vil du føle deg tryggere...

nei.

går greit stort sett da. Var bare en av de nettene.Har ikke så mye mareritt lenger takk og lov. Dessuten har jeg endel støtte og hjelp her av familie og sånt jeg helst ikke vil flytte langt fra. Er noe rart med det når nettverket ikke e r noe særlig stort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...