Gjest my sunshine Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 hei!i dag har jeg vært så heldig å få bruke dagen til å hjelpe noen som trengte min hjelp:) det er noe som gjør meg i godt humør! jeg glemmer mine egne problemer for en stund,og jeg tror de "krymper" litt på en måte også. 0 Siter
rose23 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Du virker som en skikkelig godjente du! Du kler nicknavnet ditt :-) 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 jeg har sittet på youtube og sløst tiden med å se masse humorvideor i dag. Men morsomt var det. I morra skal jeg trene ihvertfall. Jeg blir glad av å gjøre andre ting , trene,shoppe,kjøre bil , være sosial. gå på kino , vandre etter gullskatter på et bibliotek. Alt annet enn å sitte framfo pcen så mye. *lei* hyggelig du er , også har du så positivt og koselig nick 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 jeg har sittet på youtube og sløst tiden med å se masse humorvideor i dag. Men morsomt var det. I morra skal jeg trene ihvertfall. Jeg blir glad av å gjøre andre ting , trene,shoppe,kjøre bil , være sosial. gå på kino , vandre etter gullskatter på et bibliotek. Alt annet enn å sitte framfo pcen så mye. *lei* hyggelig du er , også har du så positivt og koselig nick hei,Violsa!godt å høre at du også har hatt en fin dag. og det er bra at du har mange ting som gjør deg glad:)jeg vil bli flinkere til å gjøre ting som gjør meg glad. du og er veldig positiv og koselig,og navnet ditt minner meg om en blomst. klem 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Så flott Den beste gaven man kan gi seg selv,er gaven ved å hjelpe andre Man får egentlig mye mere tilbake enn man gir,når det kommer fra hjerte og når frem til et hjerte. 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Du virker som en skikkelig godjente du! Du kler nicknavnet ditt :-) hei!takk det samme,vakre Rose:) 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Så godt å høre! hei! er det bra med deg,også? klem:) 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Så flott Den beste gaven man kan gi seg selv,er gaven ved å hjelpe andre Man får egentlig mye mere tilbake enn man gir,når det kommer fra hjerte og når frem til et hjerte. hei! er det bra med deg,også? du skriver så¨koselige meldinger.tusen takk! klem 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 hei! er det bra med deg,også? du skriver så¨koselige meldinger.tusen takk! klem Heia! Takk likeså Sitter og grubler litt i nattetimene på litt av hvert,har så mange tanker i hode...bobler over.. Det er rart,føler alt begynner å gå i ett på en måte...spookie. Får vel finne sengen snart tenker jeg,er der drømmene skal være..ikke her..he he.. Håper på gode drømmer i natt Fantastisk med gode drømmer. *klem til deg* 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Heia! Takk likeså Sitter og grubler litt i nattetimene på litt av hvert,har så mange tanker i hode...bobler over.. Det er rart,føler alt begynner å gå i ett på en måte...spookie. Får vel finne sengen snart tenker jeg,er der drømmene skal være..ikke her..he he.. Håper på gode drømmer i natt Fantastisk med gode drømmer. *klem til deg* drøm søtt! nattaklem fra meg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.