Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hva gjør folk på denne vakre onsdagen? Selv sitter jeg på jobb og gleder meg stort til ferie på fredag! 0 Siter
Aryane Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Her er det liv, har akkurat våknet, men barna sover enda. Vi har besøk fra America så vi feiret 4 .july i går og da ble det ganske sent. Når de andre våknet skal vi rett på stranden, det er 22 grader og sol ute........livet er herlig! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er litt lat så langt, men skal komme meg ut i finværet så snart ungen våkner fra morgenluren. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Sitter på jobb og gjør det samme som deg! ) I tillegg gleder jeg meg til: - ettermiddag da kjæresten og jeg skal på biltur (skal sjekke noe på hytta mi et par timers kjøretur unna) - i morgen kveld da eksen (!) kommer og hjelper meg å montere underskapene på kjøkkenet - gleder meg alikevel aller mest til helgen da kjæresten har bedt meg ungene mine og meg på hytta si! Det er sååå koselig der og jeg håper vi får så fint og varmt vær at vi kan bade i vannet som er rett nedenfor hytta. ))) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Sitter på jobb og gjør det samme som deg! ) I tillegg gleder jeg meg til: - ettermiddag da kjæresten og jeg skal på biltur (skal sjekke noe på hytta mi et par timers kjøretur unna) - i morgen kveld da eksen (!) kommer og hjelper meg å montere underskapene på kjøkkenet - gleder meg alikevel aller mest til helgen da kjæresten har bedt meg ungene mine og meg på hytta si! Det er sååå koselig der og jeg håper vi får så fint og varmt vær at vi kan bade i vannet som er rett nedenfor hytta. ))) skulle gjerne hatt en værmelding for helgen, ja... vi skal kjøre 22 timer i løpet av helgen, da vi skal til nord-norge.. =) 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Sitter på jobb og skal jobbe i en og en halv uke til før jeg tar 4 ukers ferie. Ellers så har jeg hatt en fin og god natts søvn i natt. Var sliten etter treningen i går i tillegg til andre gjøremål. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 skulle gjerne hatt en værmelding for helgen, ja... vi skal kjøre 22 timer i løpet av helgen, da vi skal til nord-norge.. =) Kan da ikke være noe problem å finne værmelding for helgen? http://met.no/index.shtml 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Sitter på jobb og skal jobbe i en og en halv uke til før jeg tar 4 ukers ferie. Ellers så har jeg hatt en fin og god natts søvn i natt. Var sliten etter treningen i går i tillegg til andre gjøremål. ferieplaner da? 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Kan da ikke være noe problem å finne værmelding for helgen? http://met.no/index.shtml jeg har ikke prøvd så hardt enda.... men tusen takk! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Har fri og skal på stranda med barna ))) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 jeg har ikke prøvd så hardt enda.... men tusen takk! Bare hyggelig. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Har fri og skal på stranda med barna ))) Noen som har det.. =) kos dere! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Samma her. Greier ikke helt å bestemme meg for om jeg blir stekt, kokt eller grillet her på kontoret. Murbygg uten aircondition på solsiden er uansett ...interessant... når man er varmefølsom. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Samma her. Greier ikke helt å bestemme meg for om jeg blir stekt, kokt eller grillet her på kontoret. Murbygg uten aircondition på solsiden er uansett ...interessant... når man er varmefølsom. Da er vi i samme båt... men jeg tror jeg heller mot at jeg blir kokt, for det er begynt å bli gaaaanske klamt her.. ikke hjelper det å ha vinduene åpne heller... men det er snart ferie, så jeg overlever! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Da er vi i samme båt... men jeg tror jeg heller mot at jeg blir kokt, for det er begynt å bli gaaaanske klamt her.. ikke hjelper det å ha vinduene åpne heller... men det er snart ferie, så jeg overlever! Jepp - snart ferie. Skal på pils og grill helg med kompis rett etter jobb på fredag - ser virkelig frem til det. Og klamt er det ja - svetten renner om jeg går eller gjør andre halsbrekkende fysiske aktiviteter... Røykepauser ute er greit - ute er det ihvertfall noen grader kjøligere *s* 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Skal på jobb snart og er tidlig hjemme i dag etter to sene dager på rad. Skal ikke gjøre noe som helst etter jeg kommer hjem:o) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jepp - snart ferie. Skal på pils og grill helg med kompis rett etter jobb på fredag - ser virkelig frem til det. Og klamt er det ja - svetten renner om jeg går eller gjør andre halsbrekkende fysiske aktiviteter... Røykepauser ute er greit - ute er det ihvertfall noen grader kjøligere *s* aaah...takk for påminnelsen... røykepause!!!!!amen! 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Skal på jobb snart og er tidlig hjemme i dag etter to sene dager på rad. Skal ikke gjøre noe som helst etter jeg kommer hjem:o) av og til er det så ufattelig deilig å bare gjøre ingenting!!! =) 0 Siter
EllaJo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Har rukket en god del allerede! Vasket sengetøy, lest avisa, bladd litt i div. nettaviser. Snart må jeg vel sette igang med rydding og vasking av inngrodde tallerkener og glass fra i går kveld (min søster som hverken skyller av, tørker benker el vasker opp.....) Det er varmt ute, men sola er foreløpig ikke å se... 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 av og til er det så ufattelig deilig å bare gjøre ingenting!!! =) Ingenting er det beste man kan gjøre etter to og en halv dag med hard jobbing ja:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.