Gå til innhold

Svimmelhet med kvalme som følge...

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i 3 dager gått og vært veldig svimmel. Det begynte på søndag den 2.juli hvor svimmelheten gikk over noen timer midt på dagen og kom igjen på kvelden. Mandagen var jeg svimmel med oppkast men det gav seg utover dagen og fikk det ikke tilbake før tirsdag morgen og da vedvarte det hele dagen. Idag har jeg bare antydning til å være svimmel. Jeg har vært lite flink til å drikke vann, vet ikke om dette kan være en årsak. Har fått tips fra venner som nevner virus på balansenerven... flottbitt... ser jeg har et lite bitt på ene foten, men har ikke fått med meg at det har sittet igjen hode på en evt flott.

Svimmel i Bergen... :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237419-svimmelhet-med-kvalme-som-f%C3%B8lge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Kan du prøve å søke litt her i doktoronline om "svimmelhet", "krystallsyke" "labyrintitt". Mye godt har vært skrevet om ulike typer svimmelhet. Høres ikke ut som "farlig" svimmelhet det du har, iallfall ikke senvirkning etter flått-bitt; da må det være mange måneder siden du ble bitt av en infisert flått, og du vile sannsynligvis hatt stort utslett rundt bittet flere måneder først. Men kontakt lege dersom det ikke gradvis klinger av. PS; du betaler ikke for dette svaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...