Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå forsøkt varm voks på ene benet for første gang, og det funka forbausende godt! Har tidligere forsøkt kalde strips, uten resultat.

Nå lurer jeg veldig på om jeg skal tørre å la den slippe til nedentil også.. Det står i pakningsvedlegget at man kan bruke det på bikinilinja, men det går vel mer på mot lårene og sånt.

Kommer jeg til å ta livet av meg selv, eller skal jeg ta sjansen?

Skrevet

Ikke på filèten vel?

Veit ikke....?

Har alltid bare brukt høvel, derfor jeg spør.

Skrevet

Mine alltid trofaste, kunnskapsrike dolere...

Det er ikke VARM voks for alltid, altså...!

Skrevet

Mulig du ikke får svar pga at det kanskje er ingen som har prøvd det og i tilfelle noen har gjort det, så kan det jo hende de tok livet av seg med den og da kan de jo ikke svare;o)

Gjest Marres
Skrevet

Hvis du i det hele tatt klarer å få det til uten for mye søl, kan jeg love deg at det gjør vondt. Prøvde i god tro for noen år siden. Jævlig vondt. Fikk ikke helt bort smørja heller så bena klistra seg sammen i et døgn etterpå hver gang jeg gikk. Festlig...:)

Skrevet

Mulig du ikke får svar pga at det kanskje er ingen som har prøvd det og i tilfelle noen har gjort det, så kan det jo hende de tok livet av seg med den og da kan de jo ikke svare;o)

Hahaha.

Men svar at dere ikke har prøvt, men TROR ditt og datt da. Jeg lider av akutt beslutningeongest, som min svenske kjærlighet pleide å si.

Skrevet

Hvis du i det hele tatt klarer å få det til uten for mye søl, kan jeg love deg at det gjør vondt. Prøvde i god tro for noen år siden. Jævlig vondt. Fikk ikke helt bort smørja heller så bena klistra seg sammen i et døgn etterpå hver gang jeg gikk. Festlig...:)

1-0 til IKKE gjør det..

Skrevet

Hahaha.

Men svar at dere ikke har prøvt, men TROR ditt og datt da. Jeg lider av akutt beslutningeongest, som min svenske kjærlighet pleide å si.

Jeg aner ikke hvordan det kommer til å gå og jeg har heller ikke lyst til å finne det ut, greier meg fint med høvel.

Fornøyd nå?;o)

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan det kommer til å gå og jeg har heller ikke lyst til å finne det ut, greier meg fint med høvel.

Fornøyd nå?;o)

Fornøyd er vel å strekke det litt langt, men.. =p

Kanskje du kan hjelpe meg med mitt neste probblem istedet da? Jeg blir så _jævlig_ sulten og godtesyk sånn rundt på denne tiden.

Oprah sier klart ifra no carbs after seven, men hva _kan_ jeg spise da?

Og en beskjeden hånd nøtter eller en "frisk yougurt naturell" holder ikke nå, altså.

Skrevet

Fornøyd er vel å strekke det litt langt, men.. =p

Kanskje du kan hjelpe meg med mitt neste probblem istedet da? Jeg blir så _jævlig_ sulten og godtesyk sånn rundt på denne tiden.

Oprah sier klart ifra no carbs after seven, men hva _kan_ jeg spise da?

Og en beskjeden hånd nøtter eller en "frisk yougurt naturell" holder ikke nå, altså.

Kan ikke hjelpe deg med dét heller jeg:o)

*gomler toffifi*

Gjest gretzky
Skrevet

Ikke gjør det! Finn en hudklinikk der du kan få fjernet håret nedentil. Det koster 4-500 kroner, og er ikke så vondt som noen skal ha det til. Det er litt vondere enn leggene, men ikke så vondt som overleppen. Og resultatet er fantastisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...