Gå til innhold

hva er posivit å tenke!

Anbefalte innlegg

hva er positivt

hei! jeg er ei jente på 25år snart har to barn ei jente å en gutt.. jeg er ikke sikker på hva skal spøre men det jeg vet er at jeg er ei jente som har vært dipremert i lang tid jeg kan huske, jeg har opplev stygge ting i bardomen å i undomstiden jeg er ikke flink til å la vare å tenke på ting som har kjedd meg eller prøve glemme.. føler meg falsk vis jeg ikke tar meg selv på alvor, men samtidelig så er jeg flink til å vise at jeg er en sterk person å kan vise for meg selv at jeg kan vare kald over disse tankene.. selv omjeg har blitt mama så trodde jeg skulle få meg et bedre liv å noe å gå på, men føler at tingene har kommer mere inn på meg etter jeg fikk mine to småe.. jeg er stadelig på gråten hvor en jeg er.. har opplevd så mye vondt at jeg selvfølgelig hatt mine tanker om å ta mitt eget liv.. men er veldig klar over at det er en feig tanke, vet ikke hvorfor jeg alltid har tenkt sånn når jeg er glad for å vare i live idag! akkurat nå så føler jeg meg meget ned før barna er på ferie å jeg klarte å ikke bare med dem.. har tiden som enten er jeg oppe eller langt nede, vet ikke sist jeg følte meg i midten.. å hvordan mann kan komme seg der? nå imorgen så skal jeg på familie terapi, men øsnker rett å sett ikke gå der.. har en kjæreste som har behandlet meg dårlig å var utro når det var tre uker igjen hans første barn skulle bli født, han lyver mye stikker av. å er rett og sett veldig kald person mot meg.. vet at det ikke er fortjent for meg ikke etter det alt som har kjedd.. vet rett og sett ikke hvem er lenger.. å hva som må til få å kunne kjenne litt glede over di positive tingene jeg gjør for meg å barna.. jeg er dipremert hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237561-hva-er-posivit-%C3%A5-tenke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest my sunshine

hei,igjen!det er best for deg om du har noen å snakke med om det du tenker på.har du venner eller familie du kan fortelle om disse vonde opplevelsene til? du trenger å få snakke mye om dette.ettersom du er så deprimert,håper jeg at du tar kontakt med lege og får hjelp.hva er positivt å tenke,spør du-da vil jeg be deg tenke at du vil få det godt etterhvert når du har fått hjelp.klem fra meg.skriver du tilbake til meg?

hva er positivt

hei! kjære deg. kan du ikke gå til legen og fortelle hvordan du har det,så du får hjelp.medisin eller samtaler med psykolog.du forteller om vonde ting i barndommen.har du vært utsatt for seksuelle overgrep?klem fra meg

hei.. ja det har! å ikke bare i barndomen min men og i tenårings tiden min, jeg føler at live har vært veldig uflask for meg. det er mye jeg skulle fått skrevet men klarer det bare ikke nå sorry.. få omjeg kan klare å skrive mere litt senere til deg..

Gjest my sunshine

hei.. ja det har! å ikke bare i barndomen min men og i tenårings tiden min, jeg føler at live har vært veldig uflask for meg. det er mye jeg skulle fått skrevet men klarer det bare ikke nå sorry.. få omjeg kan klare å skrive mere litt senere til deg..

hei:)takk for svar! fint at du vil skrive til meg siden. du må tro på fremtiden-at du vil få det godt,selv om det føles tungt nå. jeg også har hatt det veldig tungt,vært deprimert,men er på vei mot et bedre liv nå.ta godt vare på deg selv. klem fra meg.

hva er positivt

hei:)takk for svar! fint at du vil skrive til meg siden. du må tro på fremtiden-at du vil få det godt,selv om det føles tungt nå. jeg også har hatt det veldig tungt,vært deprimert,men er på vei mot et bedre liv nå.ta godt vare på deg selv. klem fra meg.

hei igjen.. hvem er du? framtiden er en vanskelig ting å tenke for meg!! vet at tingene går veldig sakte for meg.. jeg skulle ha hatt hjelp for lenge siden å har tatt imot..må det vare så vanskelig å ha det greit!! lurer veldig på hvem du er!!

Annonse

Gjest my sunshine

hei igjen.. hvem er du? framtiden er en vanskelig ting å tenke for meg!! vet at tingene går veldig sakte for meg.. jeg skulle ha hatt hjelp for lenge siden å har tatt imot..må det vare så vanskelig å ha det greit!! lurer veldig på hvem du er!!

hei! jeg er en voksen dame,og jeg ble voldtatt som ungdom og flere ganger som voksen.jeg fikk heller ikke hjelp den gangen,fordi jeg ikke fortalte om voldtekten. men jeg får hjelp nå,og det går bedre med meg nå. jeg venter på å få hjelp hos psykolog,og det er nødvendig å gå til psykolog når en er deprimert.jeg har fått god hjelp hos et støttesenter mot seksuelle overgrep,jeg her vært og snakket med noen der og de vet hvordan de skal hjelpe kvinner i din og min situasjon.jeg håper du også tar kontakt med lege og ber legen om å få komme til psykolog. og at du tar kontakt med et senter mot seksuelle overgrep(du kan skrive til dem på email også). klem fra meg:)

Gjest my sunshine

hei!det føles veldig vanskelig å ha det greit,når man har depresjon.men når du får hjelp,får du det bedre og bedre,og du vil få et godt liv. du kan sende mail til:[email protected] (det er et senter mot seksuelle overgrep)og be om hjelp.du kan lese om dem på:www.smi-st.no

Gjest my sunshine

hei!du skriver at du skulle hatt hjelp for lenge siden.men det er ikke for sent.du har hatt mange vonde år, men fremtiden din kan bli god hvis du søker hjelp. hvis du kontakter det senteret mot seksuelle overgrep,skal du vite at de har taushetsplikt,de sier ikke noe videre til noen.du kan også være anonym. du kan også ringe og snakke med dem.lykke til.håper du velger å få hjelp snart. du har tatt et stort skritt for å få hjelp også,ved å skrive her.det er bra! klem fra meg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...