Gå til innhold

"elektriske støt" i underlivet..


Gjest Usikker_steinbukk.

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker_steinbukk.

Hei,

dette høres kanskje rart ut men jeg opplever fra tid til annen en form for elektriske støt/smerter i underlivet.ikke inne i selve skjeden men i området rundt.det er veldig ubehagelig og jeg kjenner det støtvis når jeg beveger meg.

Det har også kommet når jeg har hatt seksuell omgang med partneren min og det har gjort meg litt redd og tilbakeholden fordi det jo gjør vondt.

Er det noen andre som har opplevd dette?er det normalt?hva kommer det av?

tusen takk for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thealouvise

Er det ikke bare kjønnshår - som er rimlige stive - som stikker deg fra tid til annen?

Eller kanskje sopp? Sopp kan føles slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usikker_steinbukk

Er det ikke bare kjønnshår - som er rimlige stive - som stikker deg fra tid til annen?

Eller kanskje sopp? Sopp kan føles slik.

Hmm..hørtes rart ut at kjønnshår skulle gi slike smerter.men det kan jo seff hende..mulig det kan være sopp da.igjen!8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thealouvise

Hmm..hørtes rart ut at kjønnshår skulle gi slike smerter.men det kan jo seff hende..mulig det kan være sopp da.igjen!8)

Ja, huff! Ikke snakk om sopp! Vært plaget med det så sinnsykt lenge at det var like før jeg ga opp alt som helt sexliv. Men borte nå, takker han der oppe for det. Svært lite gøy når det sto på som verst...i et helt år!!

Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...