Gjest Princess Peach Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Noen ganger: Ja, absolutt! Andre ganger: Nei, ikke faen! 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Noen ganger: Ja, absolutt! Andre ganger: Nei, ikke faen! Signerer denne. 0 Siter
rose23 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Nei, stort sett ganske misfornøyd. Kan sveve litt om jeg får koompliment, men lander fort på jorda igjen ja. 0 Siter
Gjest Lucy Lou Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Er lov å føle seg attraktiv. Er sånn det skal være :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Noen ganger: Ja, absolutt! Andre ganger: Nei, ikke faen! Enig. Som regel fornøyd når jeg får dusja og sminka meg og funnet noen ok klær og sånn da, men sjeldent det blir tid til det på morran =) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Når jeg var slank, var jeg ganske fornøyd og likte meg utseendet mitt. Nå som kiloene har ballet på seg, liker jeg ikke det jeg ser i speilet. Til tider kan jeg fortsatt synes at jeg er pen i ansiktet da 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Signerer denne. I kveld er jeg på "ja, absolutt". *vrikker på rompa* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Enig. Som regel fornøyd når jeg får dusja og sminka meg og funnet noen ok klær og sånn da, men sjeldent det blir tid til det på morran =) Jepp. I kveld er det en "ja!"-dag. *rowr* 0 Siter
Gjest sigstein Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jepp. I kveld er det en "ja!"-dag. *rowr* Hvordan er det - er du kommet over puberteten? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hvordan er det - er du kommet over puberteten? Nei. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hmm... Litt sånn som frøken prinsesse under her, noen ganger ja andre ganger nei. Håret, klær, sminke har utrolig mye å si. 0 Siter
matildes mor Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Ja egentlig så gjør jeg vel det :-) Man blir tryggere på seg selv med alderen og selv om kanskje det er noen kg for mye-så opplever jeg da at en eller annen innimellom forteller meg at de syns jeg er sexy(juhuuuu;-).Men nå har de ikke sett meg uten klær og heller ikke om morran da.... Og gutter liker som kjent smilende og åpne jenter med glimt i øyet som er lekne og åpne for en flørt,og som ihvertfall ikke bringer på banen sine bekymringer for kiloene sine. Så jenter sett i gang å smil:-) *kremt* nå er jeg da gift så det begrenser seg noe innmari hvor mye jeg gjør ut av meg på sjekkemarkedet;-) 0 Siter
tonie Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Ja for det meste, men enkelte dager er jeg dum, sløv og uglybugly:-) 0 Siter
bouenas Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Noen ganger: Ja, absolutt! Andre ganger: Nei, ikke faen! Samme her. :-) Kommer helt an på dagsformen, håret, sminke, klær osv. Utstrålingen - eller mangelen på sådan, er ganske varierende. Kan glatt være både en 1'er og en 10'er - på _min egen_ skala, vel og merke :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Samme her. :-) Kommer helt an på dagsformen, håret, sminke, klær osv. Utstrålingen - eller mangelen på sådan, er ganske varierende. Kan glatt være både en 1'er og en 10'er - på _min egen_ skala, vel og merke :-) Så klart. 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jepp. I kveld er det en "ja!"-dag. *rowr* Jæpp! =) Og spesielt imorra. Har kjøpt meg heeelt nytt antrekk, og de heteste, knallrøde _lakk_skoene med høy hæl.. Skal ut på byn i Bergen på innflytningsfest. Og isted ringte en jeg rota med før jeg dro til Australia, og (JA, jeg vet han skuffer meg om et par dager men) - idag er en ja-dag 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jæpp! =) Og spesielt imorra. Har kjøpt meg heeelt nytt antrekk, og de heteste, knallrøde _lakk_skoene med høy hæl.. Skal ut på byn i Bergen på innflytningsfest. Og isted ringte en jeg rota med før jeg dro til Australia, og (JA, jeg vet han skuffer meg om et par dager men) - idag er en ja-dag Herlig! Pst, se på Meldinger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.