Gå til innhold

Fu: Ser du på deg selv som attraktiv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

6

• tonie

4

• Tootsieroll1365380854

2

• Glimtipper

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Noen ganger: Ja, absolutt!

Andre ganger: Nei, ikke faen!

:)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Signerer denne.

Skrevet

Nei, stort sett ganske misfornøyd. Kan sveve litt om jeg får koompliment, men lander fort på jorda igjen ja.

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Er lov å føle seg attraktiv. Er sånn det skal være :-)

Skrevet

Enig.

Som regel fornøyd når jeg får dusja og sminka meg og funnet noen ok klær og sånn da, men sjeldent det blir tid til det på morran =)

Skrevet

Når jeg var slank, var jeg ganske fornøyd og likte meg utseendet mitt.

Nå som kiloene har ballet på seg, liker jeg ikke det jeg ser i speilet.

Til tider kan jeg fortsatt synes at jeg er pen i ansiktet da :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Signerer denne.

I kveld er jeg på "ja, absolutt". *vrikker på rompa* ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Enig.

Som regel fornøyd når jeg får dusja og sminka meg og funnet noen ok klær og sånn da, men sjeldent det blir tid til det på morran =)

Jepp. I kveld er det en "ja!"-dag. :)

*rowr*

Gjest sigstein
Skrevet

*rowr*

Hvordan er det - er du kommet over puberteten?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvordan er det - er du kommet over puberteten?

Nei.

Skrevet

Hmm...

Litt sånn som frøken prinsesse under her, noen ganger ja andre ganger nei. Håret, klær, sminke har utrolig mye å si.

matildes mor
Skrevet

Ja egentlig så gjør jeg vel det :-)

Man blir tryggere på seg selv med alderen og selv om kanskje det er noen kg for mye-så opplever jeg da at en eller annen innimellom forteller meg at de syns jeg er sexy(juhuuuu;-).Men nå har de ikke sett meg uten klær og heller ikke om morran da....

Og gutter liker som kjent smilende og åpne jenter med glimt i øyet som er lekne og åpne for en flørt,og som ihvertfall ikke bringer på banen sine bekymringer for kiloene sine.

Så jenter sett i gang å smil:-)

*kremt* nå er jeg da gift så det begrenser seg noe innmari hvor mye jeg gjør ut av meg på sjekkemarkedet;-)

Skrevet

Ja for det meste, men enkelte dager er jeg dum, sløv og uglybugly:-)

Skrevet

Samme her. :-)

Kommer helt an på dagsformen, håret, sminke, klær osv. Utstrålingen - eller mangelen på sådan, er ganske varierende.

Kan glatt være både en 1'er og en 10'er - på _min egen_ skala, vel og merke :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Samme her. :-)

Kommer helt an på dagsformen, håret, sminke, klær osv. Utstrålingen - eller mangelen på sådan, er ganske varierende.

Kan glatt være både en 1'er og en 10'er - på _min egen_ skala, vel og merke :-)

Så klart. :)

Skrevet

*rowr*

Jæpp! =)

Og spesielt imorra. Har kjøpt meg heeelt nytt antrekk, og de heteste, knallrøde _lakk_skoene med høy hæl.. ;) Skal ut på byn i Bergen på innflytningsfest.

Og isted ringte en jeg rota med før jeg dro til Australia, og (JA, jeg vet han skuffer meg om et par dager men) - idag er en ja-dag ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jæpp! =)

Og spesielt imorra. Har kjøpt meg heeelt nytt antrekk, og de heteste, knallrøde _lakk_skoene med høy hæl.. ;) Skal ut på byn i Bergen på innflytningsfest.

Og isted ringte en jeg rota med før jeg dro til Australia, og (JA, jeg vet han skuffer meg om et par dager men) - idag er en ja-dag ;)

Herlig! :)

Pst, se på Meldinger. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...