DarkPink Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hvordan er det - er du kommet over puberteten? Jeg og Peachern har så vidt kommet i puberteten jo. Jeg har fått en pupp! *FNIIIIIIIIIS* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg og Peachern har så vidt kommet i puberteten jo. Jeg har fått en pupp! *FNIIIIIIIIIS* Jeg har fått TO! *kjøpe push-up* 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har fått TO! *kjøpe push-up* Fillern, da ekke du venninna mi mer. Da slår jeg opp med typen min. Og da må du også slå opp, for typene våre er kompiser. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Fillern, da ekke du venninna mi mer. Da slår jeg opp med typen min. Og da må du også slå opp, for typene våre er kompiser. Faen. Han er jo så god til å tungekysse. 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Faen. Han er jo så god til å tungekysse. HAR DERE TUNGEKYSSA?? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 HAR DERE TUNGEKYSSA?? Jeg tror det, én gang. Og så fikk han ta hendene litt under genseren min, fnis. 0 Siter
tonie Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg tror det, én gang. Og så fikk han ta hendene litt under genseren min, fnis. Han nettvennen? :-) *snoker verre* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Kommer helt an på dagsform og humør :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Han nettvennen? :-) *snoker verre* Hehe, dette var bare på spøk, altså. Du skjønner det hvis du leser resten av tråden. 0 Siter
tonie Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hehe, dette var bare på spøk, altså. Du skjønner det hvis du leser resten av tråden. Å shit, må jeg det altså? Jeg er så glad i snarveier og enkle forklaringer skjønner du;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Å shit, må jeg det altså? Jeg er så glad i snarveier og enkle forklaringer skjønner du;-) JEG BARE TULLA! Var det enkel nok forklaring for deg? 0 Siter
tonie Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 JEG BARE TULLA! Var det enkel nok forklaring for deg? Joa, men den var litt kjedelig...;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Joa, men den var litt kjedelig...;-) Hm, ok. En annen forklaring er: Jeg reiste til nettflørten og tok ham hardt og lenge. (Men det var bare fantasi, altså.) 0 Siter
Gjest småjenter Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg og Peachern har så vidt kommet i puberteten jo. Jeg har fått en pupp! *FNIIIIIIIIIS* Pøh, og uff. Du er bare en fjortisss 0 Siter
DarkPink Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Jeg tror det, én gang. Og så fikk han ta hendene litt under genseren min, fnis. Du lyver! *fniiiis* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Enkelte dager, kjempe! Kan stå og beundre og blunke til meg selv i speilet, og mene at oh yeah, dette er saker baby..;-P Andre dager føler man seg jo mere som noe katten har dratt inn. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Du lyver! *fniiiis* Ok, jeg bare dikta det opp. *gå bak hjørnet og smugrøyke* 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Enkelte dager, kjempe! Kan stå og beundre og blunke til meg selv i speilet, og mene at oh yeah, dette er saker baby..;-P Andre dager føler man seg jo mere som noe katten har dratt inn. :-) Og i går følte du virkelig at "dette var saker, baby"! Unnskyld, kunne ikke dy meg 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Og i går følte du virkelig at "dette var saker, baby"! Unnskyld, kunne ikke dy meg Så mest absolutt! ;-) Men det gikk over i dag, kan man si! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.