Gå til innhold

kunstig stoffskifte v røyking

Anbefalte innlegg

Gjest nicotina
Skrevet

hei!leste her at man får et kunstig stoffskifte av røyking,og at man derfor legger på seg når man slutter. hva hvis man går over til snus el nikotintyggegummi?vil man da oppleve vektøkning,eller er det nikotinet som holder stoffskiftet kunstig?

Skrevet

De aller fleste vil oppleve en vektøkning etter røykeslutt:-)

etter ca 1 år vil dette stagnere, men mange kompenserer med mat/godter for en sigarett.... snus osv har ikke samme virkning:-)

Gjest nicotina
Skrevet

De aller fleste vil oppleve en vektøkning etter røykeslutt:-)

etter ca 1 år vil dette stagnere, men mange kompenserer med mat/godter for en sigarett.... snus osv har ikke samme virkning:-)

takk for svar! da er det vel bare å begynne å trene,da;)har du klart å slutte?

Skrevet

takk for svar! da er det vel bare å begynne å trene,da;)har du klart å slutte?

jada, jeg røkte temmelig mye og la på meg en god del, jeg kompenserte med grønt snaks istedet for søtt, krevde viljestyrke, men etterhvert smakte det godt:-) trente litt mer enn vanlig og endte opp med vekten jeg ville ha sånn etterhvert... det er vel bedre med noen kilo for mye enn alle skader røyking fører med seg?

jeg er ingen fanatisk antirøyker i det hele tatt, men det føltes mye bedre når jeg klarte det enn når jeg var en røker, forandringer til det bedre merkes utrolig fort:-) stå på du!

Gjest nicotina
Skrevet

jada, jeg røkte temmelig mye og la på meg en god del, jeg kompenserte med grønt snaks istedet for søtt, krevde viljestyrke, men etterhvert smakte det godt:-) trente litt mer enn vanlig og endte opp med vekten jeg ville ha sånn etterhvert... det er vel bedre med noen kilo for mye enn alle skader røyking fører med seg?

jeg er ingen fanatisk antirøyker i det hele tatt, men det føltes mye bedre når jeg klarte det enn når jeg var en røker, forandringer til det bedre merkes utrolig fort:-) stå på du!

takk:) jeg har lyst til å slutte for helsas skyld,men må nok ha snus el.l. som erstatning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...