Gjest er bare nysgjerring Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Hva er det første symptomene på strupekreft?? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 "Strupekreft er også en sjelden krefttype som i hovedsak rammer menn. Hos to av tre sitter kreften på selve stemmebåndet. I så fall er heshet det første symptomet. Hos mer enn halvparten er dette det eneste symptomet. Andre tegn kan være smerter, problemer med å svelge eller irritasjon i halsen. Gå raskt til lege ved unormal heshet". helsenytt.no 0 Siter
Gjest er (ikke) bare nysgjerrig Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 "Strupekreft er også en sjelden krefttype som i hovedsak rammer menn. Hos to av tre sitter kreften på selve stemmebåndet. I så fall er heshet det første symptomet. Hos mer enn halvparten er dette det eneste symptomet. Andre tegn kan være smerter, problemer med å svelge eller irritasjon i halsen. Gå raskt til lege ved unormal heshet". helsenytt.no Hm...kanskje jeg bør oppsøke lege, da... Har vondt når jeg svelger, og syns svelget liksom er blitt trangere den siste uken. Men er samtidig "tett" i ørene, så det er kanskje mer en øre-nese-hals infeksjon....Frykter liksom det verste lett,da... :-) Er forresten kvinne. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Hm...kanskje jeg bør oppsøke lege, da... Har vondt når jeg svelger, og syns svelget liksom er blitt trangere den siste uken. Men er samtidig "tett" i ørene, så det er kanskje mer en øre-nese-hals infeksjon....Frykter liksom det verste lett,da... :-) Er forresten kvinne. Mest sannsynlig er det vel bare en halsinfkesjon? Men oppsøk lege om du føler deg usikker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.