Gå til innhold

Strupekreft?

Gjest er bare nysgjerring

Anbefalte innlegg

Gjest er bare nysgjerring
Skrevet

Hva er det første symptomene på strupekreft??

Skrevet

"Strupekreft er også en sjelden krefttype som i hovedsak rammer menn. Hos to av tre sitter kreften på selve stemmebåndet. I så fall er heshet det første symptomet. Hos mer enn halvparten er dette det eneste symptomet. Andre tegn kan være smerter, problemer med å svelge eller irritasjon i halsen. Gå raskt til lege ved unormal heshet".

helsenytt.no

Gjest er (ikke) bare nysgjerrig
Skrevet

"Strupekreft er også en sjelden krefttype som i hovedsak rammer menn. Hos to av tre sitter kreften på selve stemmebåndet. I så fall er heshet det første symptomet. Hos mer enn halvparten er dette det eneste symptomet. Andre tegn kan være smerter, problemer med å svelge eller irritasjon i halsen. Gå raskt til lege ved unormal heshet".

helsenytt.no

Hm...kanskje jeg bør oppsøke lege, da... Har vondt når jeg svelger, og syns svelget liksom er blitt trangere den siste uken. Men er samtidig "tett" i ørene, så det er kanskje mer en øre-nese-hals infeksjon....Frykter liksom det verste lett,da...

:-)

Er forresten kvinne.

Skrevet

Hm...kanskje jeg bør oppsøke lege, da... Har vondt når jeg svelger, og syns svelget liksom er blitt trangere den siste uken. Men er samtidig "tett" i ørene, så det er kanskje mer en øre-nese-hals infeksjon....Frykter liksom det verste lett,da...

:-)

Er forresten kvinne.

Mest sannsynlig er det vel bare en halsinfkesjon? Men oppsøk lege om du føler deg usikker. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...