Gjest krakilsk tiger Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Hvorfor går polstringen på en sykkelshorts så langt frem under balla? Hadde det ikke vært bedre om den gikk lenger bak, andre veien liksom? 0 Siter
Prozak Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Heh? Når du sitter fremoverlent på en sykkel, så er det jo området mellom rævhølet og balla du sitter på da. ".........................................." 0 Siter
Gjest krakilsk tiger Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Heh? Når du sitter fremoverlent på en sykkel, så er det jo området mellom rævhølet og balla du sitter på da. ".........................................." Ja, men den jeg har dekker mye av balla og, og dette har jeg desutten sett på bilder fra sykkelritt. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Ja, men den jeg har dekker mye av balla og, og dette har jeg desutten sett på bilder fra sykkelritt. Mulig at man ligger enda mer fremover ved langdistansesykling (tour de france etc.) enn ved offroadsykling? Og at ballene trenger mer beskyttelse? Ikke vet jeg :-) ".............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.