Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg bare gråter og gråter.. alt er bare trist og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bli glad igjen..

vil så gjerne være glad og sprudlende, fordi jeg vet at det tynger folkene rundt meg. men klarer bare ikke å finne smilet inni meg. vet ikke engang hvorfor jeg er så uendelig trist.. alt er bare vondt og jeg har bare lyst å gråte masse og aldri slutte. hvorfor klarer jeg ikke komme videre i livet slik andre klarer det? hva kan jeg gjøre annerledes nå??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237854-bare-s%C3%A5-uendelig-trist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest my sunshine

hei,igjen! jeg kjenner meg igjen i det du skriver;jeg har også hatt mange slike tunge perioder.jeg plages bla. med dårlig selvbilde og depresjon pga voldtekt. hos meg er det det dårlige selvbildet som gjør at jeg blir deprimert,ved at jeg på en måte trykker meg selv ned,da jeg har vanskelig for å være glad i meg selv..jeg venter på å få komme til psykolog, men har allerede fått god hjelp ved et senter mot seksuelle overgrep.nå vet jeg ikke om det samme gjelder deg, men ettersom du skriver på siden for overgrep..hvis du har vært utsatt for det,råder jeg deg til å søke hjelp ved et senter. de har taushetsplikt. du kan lese om et slikt senter på:www.smi-st.no .du kan skrive til dem på:[email protected] klem fra meg.husk at du fortjener å ha det godt:)

hei, kjære deg. det var leit å høre at du har det så tungt.hva er det som gjør deg trist? er det noe som har skjedd? har du hatt det slik lenge? håper du skriver tilbake til meg. klem fra meg:)

hei igjen! og takk for svar! jeg har vært utsatt for et overgrep for fire år siden, og har gått til psykolog og alt mulig annet. og kommet et stykke videre, men noen dager blir alt altfor tøft og en føler en sitter fast. jeg vil ikke være avhengig av menneskene rundt meg, men er det likevel, og når de skyver meg unna, blir ting virkelig vondt. alt som ofte skal til er en hyggelig kommentar, men det er ikke alltid noen husker det.. og da gjør det enda vondere..

Gjest my sunshine

hei igjen! og takk for svar! jeg har vært utsatt for et overgrep for fire år siden, og har gått til psykolog og alt mulig annet. og kommet et stykke videre, men noen dager blir alt altfor tøft og en føler en sitter fast. jeg vil ikke være avhengig av menneskene rundt meg, men er det likevel, og når de skyver meg unna, blir ting virkelig vondt. alt som ofte skal til er en hyggelig kommentar, men det er ikke alltid noen husker det.. og da gjør det enda vondere..

hei,Vaness! leit å høre at du har vært utsatt for overgrep.bra at du går til psykolog.(du nevner "alt annet",har du også fått hjelp ved et slikt senter,og vært med i selvhjelpsgruppe?) jeg også sliter med depresjon,og har funnet ut at det er mitt dårlige selvbilde som gjør at jeg trykker meg ned.har begynt å jobbe med å øke selvbildet,og ser frem til å få et godt liv uten depresjon etterhvert.det er flere innlegg på siden for psykiatri med tips for å snu et negativt tankemønster(som man jo har når man er deprimert).tråd:kan en selv lære seg å tenke positivt.og tråd:negativt tankemønster.det finnes kurs i dette,som du kan bli m på(gratis);du kan be fastlegen din melde deg på.jeg har hørt mye positivt om slike kurs,og vil prøve selv.-og visst er det tungt mens en sliter,men håpet om et godt liv etter at du har kommet over dette,håper jeg du har.du sier at de skyver deg bort-hvordan da?trøsteklem fra meg:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...