Gå til innhold

Hvorfor føler jeg meg så ekkel?

Anbefalte innlegg

Gjest angrer som fy

Hadde sex i går på fest med en jeg kjenner litt fra før. Nå føler jeg meg utrolig billig, skitten og ekkel. Ikke klarte jeg å nyte det heller. Var full. Alt skjedde frivillig, men jeg sitter i dag med samme gufne følelsen som jeg har hatt etter overgrep tidligere. Føler meg som en hore.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237881-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-ekkel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest my sunshine

hei.det er nok det du har vært gjennom før, som gjør at du får slike tanker og følelser.du kan få det bra med kroppen din og få et godt sexualliv med tiden. har du fått noen slags hjelp til å bearbeide det du har vært gjennom?(det er vanlig å ha bla. seksuelle problemer,som senvirkning etter voldtekt)klem fra meg

Gjest angrer som fy

hei.det er nok det du har vært gjennom før, som gjør at du får slike tanker og følelser.du kan få det bra med kroppen din og få et godt sexualliv med tiden. har du fått noen slags hjelp til å bearbeide det du har vært gjennom?(det er vanlig å ha bla. seksuelle problemer,som senvirkning etter voldtekt)klem fra meg

Trolig. Har du følt det slik? Jeg ser ikke helt sammenhengen. Har gått til psykolog en tid, men jeg er også utrolig pysete når kropp og sekusalitet er tema. Ble hysterisk en gang han spurte meg om jeg hadde hatt orgasme Jeg nektet å svare på det og beskyldte han for å stille for personlige spørsmål. Psykologen sa etterpå at denne reaksjonen fikk han til å tenke at jeg slet veldig med skamfølelsen.

Gjest my sunshine

Trolig. Har du følt det slik? Jeg ser ikke helt sammenhengen. Har gått til psykolog en tid, men jeg er også utrolig pysete når kropp og sekusalitet er tema. Ble hysterisk en gang han spurte meg om jeg hadde hatt orgasme Jeg nektet å svare på det og beskyldte han for å stille for personlige spørsmål. Psykologen sa etterpå at denne reaksjonen fikk han til å tenke at jeg slet veldig med skamfølelsen.

har følt det slik jeg,også.men har et fint sexliv nå. vil anbefale deg å få hjelp fra et senter mot sexuelle overgrep.jeg skal bli med i en selvhjelpsgruppe på et slikt senter,og jeg ser fremtil å få bearbeidet overgrepene.(plages av bla.depresjon og lavt selvbilde)venter på å få psykolog.det er anbefalt å gå både til psykolog og selvhjelpsgruppe.

Gjest my sunshine

på et slikt senter jeg nevnte,får du samtaler med en som jobber der(å bli med i selvhjelpsgruppe er i tillegg,og er din avgjørelse om du vil melde deg på en slik gruppe). de fokuserer på hvordan du har det NÅ,og hvordan du kan få det bedre.(det er opp til deg hva du vil snakke om,hva du vil fortelle,når du vil fortelle,og hvor mye du vil fortelle.)de er der for deg. du kan kontakte et slikt senter pr mail el tlf.adressen til et slikt senter står på tråden under(bare så uendelig trist) jeg kan virkelig anbefale dette.klem fra meg.

Gjest my sunshine

se også tråd: å bearbeide seksuelle overgrep

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...