Gå til innhold

Hvorfor er det bare hvert tredje innlegg

Anbefalte innlegg

Gjest som får svar???

Wao, tenkte jeg - regnet ut at jeg kom til å få svar på innlegget mitt ut fra teorien om at legen svarer på hvert tredje innlegg..

Sukk! Så ble ett innlegg tatt ut før meg - og dermed fikk jeg ikke svar. Verden er urettferdig!!

Jeg ser jo at legen ikke velger ut innlegg som ikke er besvart, eller de mest alvorlige innleggene. Når folk som spør om ting i forbindelse med kreft ikke får svar.. Men de som spør om en stiv nakke eller brukket fot - får svar.. Ja, da er noe galt her!! Kan legen please gjøre noe med dette!! Det er litt trist at det bare handler om flaks her!

Hvis jeg er heldig nå - så blir det jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23790-hvorfor-er-det-bare-hvert-tredje-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Har regnet ut at jeg ikke kommer til å få svar på dette innlegget.. men hvis jeg tilfeldigvis sender det to ganger - så kanskje?? Er det slik det skal være?

Du får nok svar fra Poetica i hvert fall. Hun iler alltid til for å forsvare DOL.

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til som får svar???

Jeg kan forstå at dette virker merkelig, men utifra at alle som skriver inn ønsker svar, har vi vurdert å gjøre dette "slavisk" når vi dessverre ikke makter å besvare alle. Hvert spørsmål må anses like "viktig" for den som skriver inn! Det er synd at enkelte har uflaks og tilstadighet havner "i mellom".

Gjest Jeg fikk svar! u/t

Til som får svar???

Jeg kan forstå at dette virker merkelig, men utifra at alle som skriver inn ønsker svar, har vi vurdert å gjøre dette "slavisk" når vi dessverre ikke makter å besvare alle. Hvert spørsmål må anses like "viktig" for den som skriver inn! Det er synd at enkelte har uflaks og tilstadighet havner "i mellom".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...