AngelRose Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Da jeg var 18 fikk jeg påvist Klamydia. Gikk gjennom behandling.. testet så negativt, men panikkslagen som jeg var testet jeg meg jevnlig hver andre måned en god stund.. Etter det testet jeg meg hvert år for sikkerhetsskyld. Jeg følte meg aldri helt bra. Og kjente de samme smertene som man kan gjøre ved klamydia. Så reiste jeg til en teststasjon med spesialister i Oslo.. og testet positivt da jeg var 24 for en sykdom så og si lik Klamydia. Visstnok testet ikke gynekologer og leger for denne sykdommen. Går man for lenge med en slik sykdom kan smertene bli kroniske og man kan bli steril. Sjansen for å ha blitt det på 6 år er rimelig stor, og i alder av 26 har jeg fortsatt smertene... Så for guds skyld ikke tro på vanlige tester hos legen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237909-kanskje-noen-har-bruk-for-min-erfaring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.