Gå til innhold

Kanskje noen har bruk for min erfaring?

Anbefalte innlegg

Da jeg var 18 fikk jeg påvist Klamydia. Gikk gjennom behandling.. testet så negativt, men panikkslagen som jeg var testet jeg meg jevnlig hver andre måned en god stund..

Etter det testet jeg meg hvert år for sikkerhetsskyld. Jeg følte meg aldri helt bra. Og kjente de samme smertene som man kan gjøre ved klamydia.

Så reiste jeg til en teststasjon med spesialister i Oslo.. og testet positivt da jeg var 24 for en sykdom så og si lik Klamydia. Visstnok testet ikke gynekologer og leger for denne sykdommen.

Går man for lenge med en slik sykdom kan smertene bli kroniske og man kan bli steril. Sjansen for å ha blitt det på 6 år er rimelig stor, og i alder av 26 har jeg fortsatt smertene...

Så for guds skyld ikke tro på vanlige tester hos legen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237909-kanskje-noen-har-bruk-for-min-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...