Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

jeg trenger å dele en god nyhet med dere. Jeg har våget meg inn i kjæresteriet. Og denne gangen har jeg klart å vise meg, og ikke et eller annet bilde av meg selv. Det er en utrolig deilig følelse å våge og være nær en annen person, som jeg blir mer og mer trygg på.

Vi har ennå ikke hatt sex, men jeg kjenner på meg at det kommer når det er riktig for oss å ta neste skritt. Jeg er så glad akkurat nå.

Jeg har grått og grått over smerten jeg har inni meg, og jeg vil nok gråte flere tårer. Men jeg er her. Jeg er ikke borte. Jeg flyr ikke i en fantasiverden. Jeg er her. Jeg er tilstede og føler at jeg er til. Både gode og vonde følelser kommer opp da. Men det lønner seg dere. Jeg bare må holde fast ved det. Håpet kan ingen ta fra oss. Og vi fortjener alt godt som kommer på vår vei!

Klem til alle her ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237921-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,Tina! ble glad for å høre hvor bra det går. og så er det så fint at du gir et håp til andre som strever.du viser at det virkelig går an å få til det med kjærligheten;) klem fra meg. takk for hilsenen sist:)

Hei!

Takk for gode hilsener!

Det var som ventet slitsomt å være hos foreldrene mine, men, men det gikk greit. Jeg har jo møtt min sjelevenn (eller hva det heter..). Det er helt utrolig at jeg ble funnet til slutt. Jeg har alltid drømt om det, og nå er det virkelig. Det er jo litt skummelt, men utrolig deilig. I morra reiser jeg inn til han, og vi skal ta neste skritt. Jeg gleder og gruer meg. Det er skummelt å bli sett. Han ser meg nemlig. Det er uvandt. Jeg har alltid satt på autopiloten ved sex, så det blir nok veldig rart å ikke ha styringen som før. Men han vet om min historie og har møtt meg veldig fint. Han sier: hvis jeg ikke er trygg, er det ikke riktig. Jeg får stoppe underveis, hvis det blir utrygt for meg. Jeg er veldig spent. Jeg har jo lyst til å være sammen med han på den måten. Dele også den opplevelsen. Bare være sammen på den måten. Verken mer eller mindre. Jeg gleder meg til å beherske et samspill mellom likeverdige vesener!

Jeg håper du har det bra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237921-kj%C3%A6reste/#findComment-1841770
Del på andre sider

Gjest my sunshine

Hei!

Takk for gode hilsener!

Det var som ventet slitsomt å være hos foreldrene mine, men, men det gikk greit. Jeg har jo møtt min sjelevenn (eller hva det heter..). Det er helt utrolig at jeg ble funnet til slutt. Jeg har alltid drømt om det, og nå er det virkelig. Det er jo litt skummelt, men utrolig deilig. I morra reiser jeg inn til han, og vi skal ta neste skritt. Jeg gleder og gruer meg. Det er skummelt å bli sett. Han ser meg nemlig. Det er uvandt. Jeg har alltid satt på autopiloten ved sex, så det blir nok veldig rart å ikke ha styringen som før. Men han vet om min historie og har møtt meg veldig fint. Han sier: hvis jeg ikke er trygg, er det ikke riktig. Jeg får stoppe underveis, hvis det blir utrygt for meg. Jeg er veldig spent. Jeg har jo lyst til å være sammen med han på den måten. Dele også den opplevelsen. Bare være sammen på den måten. Verken mer eller mindre. Jeg gleder meg til å beherske et samspill mellom likeverdige vesener!

Jeg håper du har det bra!

hei,Tina!godt å høre at det går bra med deg og kjærligheten.koselig å høre fra deg.ja,det går framover med meg.har vært på samtaler v det senteret jeg nevnte,og jobber med meg selv. takk for svar på det med diag noser;du har nok rett i at det er individuelt-ingen "tilfeller" er like, eller er bare "en diagnose" klem fra meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237921-kj%C3%A6reste/#findComment-1841809
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...