Gå til innhold

Colosseumklinikken avd stavanger

Anbefalte innlegg

jeg har hatt store smerter i magen etter å ha blitt operert i februar i år. hadde full bukplastikk. da jeg skulle på etterkontroll i juni mnd, så ble jeg skjelt kraftig ut av kirurgen! da jeg sa at jeg ønsket å ta opp resten av samtalen med mobilen min, så kastet han meg ut! flere enn meg som har opplevd liknende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238118-colosseumklinikken-avd-stavanger/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei på deg! Jeg har som deg blitt operert, bukplastikk på samme sted! Jeg er heller ikke fornøyd med resultatet, å har mye vondt nå etter 9 mnd.. Fortviler... Ikke er resultatet helt fint heller, men fikk avisning ang fixing..

hva kan jeg gjøre videre da? kirurgen skal jeg anmelde til fylkeslegen...

Hvem kirug hadde du? Har du en mailadresse, så kunne jeg kontaktet deg...?

ayman zakarias. han fortalte meg og at jeg var den første som klagde på resultatet... yeh, right! tror ikke det nei! hvis du eller noen andre som har vært misfornøyde, kontakt meg på: [email protected]

Mor -67 modell

ayman zakarias. han fortalte meg og at jeg var den første som klagde på resultatet... yeh, right! tror ikke det nei! hvis du eller noen andre som har vært misfornøyde, kontakt meg på: [email protected]

addet deg på min msn, har du det tro? Samme kirug som meg, ja...

Annonse

• 2 uker senere...

Hei vil bare si at samme person har brystoperert meg tre ganger, første gangen la jeg inn silikon (dum som jeg var) men fikk kapsel ganske raskt og måtte opereres på ny av samme person. Fikk kapsel igjen etter kort tid og bestemte meg etter 5 år for å fjerne protesene. Denne legen sa at jeg fint kunne legge inn nye proteser osv, men jeg stod på mitt og sa jeg ville fjerne dem, han sa han forstod det og at det kanskje var et greit valg. Etter litt prating så sa han til meg at sjangsen for at jeg kunne fått hard kapsel igjen var hele 95% sjangse, og da lurer jeg egentlig på hvorfor han i det hele tatt sa jeg kunne operere inn nye proteser? Han sa også at det var jo sånne som meg han tjente penger på, altså folk som må komme igjen og igjen for å bytte innleggene sine osv og så flirte han litt og sa at det er jo big business. Jeg var dum som i det hele tatt la meg under kniven, det var mitt valg, men jeg tror fortsatt den dag idag at pasienten aldri får hele og fulle sannheten av en slik lege, de tjener jo rått på mennesker som oss, så hvorfor skulle de fortelle hele og fulle sannheten når det gjelder komplikasjoner osv. Nei, disse legene sier at det er 1-2% sjangse og at det er så lite at du ikke trenger å bekymre deg for noe. Jeg tror at plastikkirugi er big business og legene gjør alt for å tjene penger, tror ikke de bryr seg stort om pasientene sine.

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...