Gå til innhold

Hvordan fikk jeg Klamydia?

Anbefalte innlegg

Hei!

Var på ferie sør i Asia og hadde sex med en innfødt jente. Det var ikke egentlig planen, men ikke så lett å styre seg når man er full. Trodde ikke hun var prostituert, men gudene vet...

Brukte jo kondom, men nå har jeg fått påvist Klamydia likevel. I den forbindelse har jeg to spørsmål:

- Kan jeg ha blitt smittet ettersom hun utførte munnsex på meg? Kan jeg ha blitt smittet før vi gikk til det steget at jeg skulle inn i henne? Det var jo naturlig nok litt "kontakt" mellom kjønnsorganene våre før vi satte i gang liksom...

- Siden jeg har fått Klamydia, så kan jeg vel i teorien ha fått all verdens andre sykdommer også? F*** får vel teste meg når det er gått noen uker til.

Skal aldri mer ha sex! Neida, men må innrømme jeg har litt angst. Men skulle vel tenkt på det på forhånd...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238141-hvordan-fikk-jeg-klamydia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...