Gå til innhold

Zidane


Gjest Enjoy the summer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Violsa

ble dypt skufffet over zidane. Han angrer ikke på hva han gjorde. Og har tydelig sagt at mattzaratti har skylda etc. Fordi han hadde provosert og sånt.

forøvrig har moren gått ut og sagt at det var bra zidane hadde tatt igjen. Hun skulle gjerne kappe av ballene til mazerati og legge de på et sølvfat.

hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

ble dypt skufffet over zidane. Han angrer ikke på hva han gjorde. Og har tydelig sagt at mattzaratti har skylda etc. Fordi han hadde provosert og sånt.

forøvrig har moren gått ut og sagt at det var bra zidane hadde tatt igjen. Hun skulle gjerne kappe av ballene til mazerati og legge de på et sølvfat.

hmm..

Tror Zidane stiger i aktelse etter oksestuntet.

Materazzi burde hatt skikkelig juling for lenge sia, og er så ufin at han knapt har noe på en fotballbane å gjøre.

Men jeg lurer på hva dette innlegget gjør på forum for ufrivillig barnløshet. Kanskje det er på grunn av mor-Zidane sitt balleutspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violsa

Tror Zidane stiger i aktelse etter oksestuntet.

Materazzi burde hatt skikkelig juling for lenge sia, og er så ufin at han knapt har noe på en fotballbane å gjøre.

Men jeg lurer på hva dette innlegget gjør på forum for ufrivillig barnløshet. Kanskje det er på grunn av mor-Zidane sitt balleutspill?

nei. Det letteste er å ty til vold.

Er man en ordentlig mann så gjør man ikke noe sånt og holder hodet kaldt.Vm finale ,hallo..ødelegge for lagkameratene sine og alt det der.

uansett om han fortjente det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

nei. Det letteste er å ty til vold.

Er man en ordentlig mann så gjør man ikke noe sånt og holder hodet kaldt.Vm finale ,hallo..ødelegge for lagkameratene sine og alt det der.

uansett om han fortjente det.

Det var urutinert av Zidane, uten tvil, og jeg forsvarer ikke handlingen.

Men etter 110 minutter med intens innsats på en fotballbane kan nok hvem som helst miste hue. En rutinert spiller som Zidane burde naturligvis vite bedre, spesielt i en VM-finale og få minutter før han skulle hylles av banen uansett kamputfall, men den aldrende herremannen fikk åpenbart nok en gang for alle.

Dog klarte han jo faktisk å holde hodet sånn middels kaldt. Hadde han ikke gjort det hadde han stanget faenskapet 30 cm høyere opp, og da kunne utfallet blitt så meget styggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror Zidane stiger i aktelse etter oksestuntet.

Materazzi burde hatt skikkelig juling for lenge sia, og er så ufin at han knapt har noe på en fotballbane å gjøre.

Men jeg lurer på hva dette innlegget gjør på forum for ufrivillig barnløshet. Kanskje det er på grunn av mor-Zidane sitt balleutspill?

Hva var det Tjernås sa om fyren igjen - han farligere i et par fotballsko enn enn psykopat med øks?

Jaja, om man kunne bli kvitt verbal drittkasting, albuer, trøyeholding og filming kunne kanskje fotball bli en interessant sport igjen.

Slik det er i dag er det alt for mye av det ovennevnte og alt for lite ballspill som preger fotballkamper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hva var det Tjernås sa om fyren igjen - han farligere i et par fotballsko enn enn psykopat med øks?

Jaja, om man kunne bli kvitt verbal drittkasting, albuer, trøyeholding og filming kunne kanskje fotball bli en interessant sport igjen.

Slik det er i dag er det alt for mye av det ovennevnte og alt for lite ballspill som preger fotballkamper.

Det har blitt en del av et mer og mer kynisk spill, men det er da stort sett fantastisk underholdende. :)

Det var for øvrig en god beskrivelse fra Tjærnås - som for øvrig mente dette VM var tidenes beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt en del av et mer og mer kynisk spill, men det er da stort sett fantastisk underholdende. :)

Det var for øvrig en god beskrivelse fra Tjærnås - som for øvrig mente dette VM var tidenes beste.

Både og, vil jeg si.

I og med at flere og flere nå er profesjonelle fotballspillere på heltid (sammenlignet med situasjonen for 20 år siden), har ferdighetsnivået økt vesentlig.

Samtidig så preger usportslige hendelser fotballkamper mer og mer; kampen mellom Nederland og Portugal som et eksempel på hvor ille det kan være i årets VM.

Om man kunne hatt dagens ferdighetsnivå og den mer renhårede måten å opptre på som man hadde for 20 år siden; da kunne det virkelig bli morsomt :-)

Men ja, klart at ferdighetsnivået i dag gjør sporten underholdende. Bare så synd at holdningene ser ut til å ha forvitret i like stor grad som ferdighetsnivået har økt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Både og, vil jeg si.

I og med at flere og flere nå er profesjonelle fotballspillere på heltid (sammenlignet med situasjonen for 20 år siden), har ferdighetsnivået økt vesentlig.

Samtidig så preger usportslige hendelser fotballkamper mer og mer; kampen mellom Nederland og Portugal som et eksempel på hvor ille det kan være i årets VM.

Om man kunne hatt dagens ferdighetsnivå og den mer renhårede måten å opptre på som man hadde for 20 år siden; da kunne det virkelig bli morsomt :-)

Men ja, klart at ferdighetsnivået i dag gjør sporten underholdende. Bare så synd at holdningene ser ut til å ha forvitret i like stor grad som ferdighetsnivået har økt...

Kampen mellom Nederland og Portugal ble jo en klassiker. Ikke si at du ikke syntes det var litt artig du også. Hehe, det var jo ikke engang tid til en pissepause, så fort ting skjedde - dog var det sportslige nivået heller labert. Artig lell. :)

Det kan ha noe med penger å gjøre. VM er et utstillingsvindu av dimensjoner, og tenningsnivået er ekstremt høyt hos utøverne. Det skaper situasjoner.

I tillegg er lagene utrolig kyniske. Italia er et eksempel på det. De filmer mer enn noen, og de filmer så bra at de ikke blir tatt. Dette i sterk kontrast til portugiserne, som mer enn noen andre viste hva de er i stand til for å nå et mål, men de filmer som idioter og gir seg jo f... ikke selv om hele verden sitter og ler av deres patetiske forsøk på å bæle seg til både straffespark og utviste motstandere, og når fløyta piper en siste gang fortsetter de med bælet sitt i media. Helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kampen mellom Nederland og Portugal ble jo en klassiker. Ikke si at du ikke syntes det var litt artig du også. Hehe, det var jo ikke engang tid til en pissepause, så fort ting skjedde - dog var det sportslige nivået heller labert. Artig lell. :)

Det kan ha noe med penger å gjøre. VM er et utstillingsvindu av dimensjoner, og tenningsnivået er ekstremt høyt hos utøverne. Det skaper situasjoner.

I tillegg er lagene utrolig kyniske. Italia er et eksempel på det. De filmer mer enn noen, og de filmer så bra at de ikke blir tatt. Dette i sterk kontrast til portugiserne, som mer enn noen andre viste hva de er i stand til for å nå et mål, men de filmer som idioter og gir seg jo f... ikke selv om hele verden sitter og ler av deres patetiske forsøk på å bæle seg til både straffespark og utviste motstandere, og når fløyta piper en siste gang fortsetter de med bælet sitt i media. Helt utrolig.

Uff ja, har aldri hatt veldig sans for Italia.

Ville mye heller sett Tyskland i finalen - de overrasket positivt i år. Ganske renhårige på banen og, såvidt jeg kan erindre.

Ferdighetsmessig kanskje ikke på toppnivå, men det laget med mest ekte helhjertet innsats i dette VM, ved siden av Trinidad og Tobago.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Uff ja, har aldri hatt veldig sans for Italia.

Ville mye heller sett Tyskland i finalen - de overrasket positivt i år. Ganske renhårige på banen og, såvidt jeg kan erindre.

Ferdighetsmessig kanskje ikke på toppnivå, men det laget med mest ekte helhjertet innsats i dette VM, ved siden av Trinidad og Tobago.

Tyskland imponert meg muligens mer enn noen andre. Allerede fra første kamp var det slutt på den kjipe maskinfotballen hvor de hangler videre hele veien. De spilte faktisk morsom fotball.

Ellers var Ghana artige å se på. Katastrofale bakover mot Brasil, men de rundspilte jo sambagutta hele veien til siste ledd - der de avslutta nesten like dårlig som de forsvarte seg. Men det blir artig å følge med dem i VM i Sør Afrika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt en del av et mer og mer kynisk spill, men det er da stort sett fantastisk underholdende. :)

Det var for øvrig en god beskrivelse fra Tjærnås - som for øvrig mente dette VM var tidenes beste.

Jeg elsker fotball! Mest vant til engelsk da. Men det var mange land som skuffet dypt....

Må jo si at det er litt artig med action på banen, selv om det noen ganger gikk vel hardt for seg!

Hadde jeg spilt fotball og noen klippet meg eller snakket "stygt", hadde jeg og hisset meg kraftig opp. En stygg takling og jeg hadde sparket tilbake. Tvert.

Derfor spiller jeg ikke fotball fordi jeg ikke har selvkontroll i slike situasjoner.....

Selv synes jeg det var mye dårlig fotball i dette VM. Men endel spillere utmerket seg positivt og det er bra.

Fotball ruuuler...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest foppall

Hva var det Tjernås sa om fyren igjen - han farligere i et par fotballsko enn enn psykopat med øks?

Jaja, om man kunne bli kvitt verbal drittkasting, albuer, trøyeholding og filming kunne kanskje fotball bli en interessant sport igjen.

Slik det er i dag er det alt for mye av det ovennevnte og alt for lite ballspill som preger fotballkamper.

Verbal drittkasting burde være enkelt å bli kvitt da, utstyr bare spillerne med mic slik dommerne har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, visst fan er han muslim, en fotballgenial gategutt med afrikansk bakgrunn. Nå sprakk glasuren (den har gjort det før) og vi fikk se litt av den virkelige Zidane. Fyrens kjødelige mor vil i tillegg se Materazzis baller på et fat, og da er det ikke fotballer hun snakker om. Et lite innblikk i familiens vurderinger av saken.

Alle som har spilt det minste fotball vet jo at det leveres sterke meldinger i kampens hete. Dette bryr man seg ikke om, selvsagt, eller man justerer knottene et par hakk opp neste gang en taklingsmulighet byr seg.

Å gi seg til å skalle slik Zidane gjorde, er direkte latterlig..av flere årsaker. For det første bidro dette sterkt til at Frankrike tapte VM-finalen. For det andre sørget han for at hvis han noen gang skal spille fotball igjen, kommer til å få stadige meldinger om mor og søster og allah eller hva fan det var...hele tiden. Han kan aldri spille fotball på høyt nivå igjen.

Men han er muslim og da kjører selvsagt norsk presse støttekampanjer for Zidane, hvor man "forstår, men ikke forsvarer"..som det så patetisk heter. Aldri har noen opplevd direkte redaksjonelle støttekampanjer etter å ha skallet en motspiller på en fotballbane, før nå altså.

Zidane var en god fotballspiller, men dessverre også en gategutt som ikke tålte trykket når det gjaldt som mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...