Gå til innhold

Hodepine og smerter i øyet

Anbefalte innlegg

Gjest ondt jo!

Plages en del med hodepine og tygger Ibux som godteri. Hodepinen kan variere fra spenningshodepine hvor jeg har ondt i hele hodet, til den mye værre hvor jeg får SINNSYKT ondt i øyet! Spesielt høyre øyet mitt. Smerten sitter bak og "i" øyet. Muskelen som ligger oppe bak øyet (nærmest nesen/pannen) er veldig øm. Er dette vanlig? Får ikke synsforstyrrelser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238310-hodepine-og-smerter-i-%C3%B8yet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Kronisk hodepine

Ergo kan man ikke få hodepine pga. for stort paracet-bruk om man har migrene, man stopper jo å ta paracet, det virker jo ikke mot vondtet likevell;o)

Vel. Der tar du feil.

Har vært med i et hodepinestudie, hvor flesteparten av migrenepasientene tok paracet. Flere kombinerte også paracet med ibux.

Disse medikamentene kan på sikt gi medikamenthodepine.

Vel. Der tar du feil.

Har vært med i et hodepinestudie, hvor flesteparten av migrenepasientene tok paracet. Flere kombinerte også paracet med ibux.

Disse medikamentene kan på sikt gi medikamenthodepine.

Mulig jeg skrev litt vanskelig, jeg skriver faktisk ingen sted at man ikke kan få medikamenthodepine.

Gjest ondt jo!

Jeg nevnte det siden "ondt jo" skriver at han/hun har mye hodepine og tar smertestillende.

Takker for svar. Ja, jeg har sjekket synet..bruker linser til daglig pga nærsynhet. Har tidligere vært til øyelege pga hodepine, men alt var i skjønneste orden.

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...