Gå til innhold

Journal og lege/psykolog


Gjest Legeskrekk er gøye saker...

Anbefalte innlegg

Gjest Legeskrekk er gøye saker...

Legger spørsmålet inn på psykiatriforum og.

Jeg skal til min "nye" (hatt'n i ett år , men aldri vært der før) fastlege i morgen, og er litt usikker på hva han kan se av min journal. Jeg veit at jeg selv må be om å få tilsendt journalen fra min gamle fastlege, så den har han neppe. Men i løpet av det året han har stått som min fastlege har jeg gått ukentlig til psykolog. Psykologen skriver journal, og jeg antar at han ikke kan lese alt hun skriver der. MEN - kan han lese ut av noen journal han "automatisk" har at jeg går til psykolog? (offentlig psykolog forresten, om det skulle ha noe å si...)

Sitter med fullstendig legeskrekk nå, gruer meg noe helt SYKT, og håper noen skjønner spørsmålet, og kan svare på det....

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...