Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det her ser ikke lovende ut. Aftenpostens anmelder skriver blant annet at Johnny Depp har en mindre rolle enn i den første filmen, og at Orlando Bloom - en skuespiller jeg virkelig ikke kan fordra men fortrengte i film nummer 1 - tar det meste av rampelyset.

Isj.

Den mannen er da intet annet enn en fantastisk dårlig skuespiller. Så teatralsk at selv de verste norske fra 80-tallet framstår som solide.

Skrevet

Er det mulig å fortrenge Depp?

Beste skuespiller ever!

Og ikke minst sympatisk med et ordnet privatliv. Sukk

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det mulig å fortrenge Depp?

Beste skuespiller ever!

Og ikke minst sympatisk med et ordnet privatliv. Sukk

Jeg fortrenger ikke Depp. Han er konge.

Men Orlando Bloom, derimot.

Skrevet

Jeg fortrenger ikke Depp. Han er konge.

Men Orlando Bloom, derimot.

Mente ikke at du fortrengte Depp, men de som er ansvarlige, og det er vel neppe deg....

LOL

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mente ikke at du fortrengte Depp, men de som er ansvarlige, og det er vel neppe deg....

LOL

Ja, det er utrolig. Spør du meg burde de avlivet rollefiguren til Bloom allerede i første scene.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er jo veldig synd at Johnny Depp har fått en mindre rolle, men siden jeg liker godt Orlando Bloom, så skal jeg definitivt se filmen :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Neeeei! Får nyte ham så lenge han er på skjermen, da. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Når skal du se filmen?

Jeg vet ikke ennå. Vurderte å se den til fredag, men jeg tror jeg er opptatt fredag og lørdag.

Mulig til søndag. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg vet ikke ennå. Vurderte å se den til fredag, men jeg tror jeg er opptatt fredag og lørdag.

Mulig til søndag. :)

Ai, dårlig gjort. Trodde du hadde skrevet noe morsomt til meg, så var det bare svar til hare. :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ai, dårlig gjort. Trodde du hadde skrevet noe morsomt til meg, så var det bare svar til hare. :P

Jeg kan godt skrive noe morsomt til deg også. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kan godt skrive noe morsomt til deg også. ;)

Ja, gjør det da! Pretty please. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, gjør det da! Pretty please. :)

Hva skal vi snakke om? Jeg er litt sløv i hue i dag. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva skal vi snakke om? Jeg er litt sløv i hue i dag. :)

*gjesp*

Jeg er også litt trøtt, så fantasien er ikke på topp. :)

Du kan jo f.eks. sjekke bildene mine på flickr, så kry over at jeg har fått til å lage album der i dag, jeg. Adressen står på msn. :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

*gjesp*

Jeg er også litt trøtt, så fantasien er ikke på topp. :)

Du kan jo f.eks. sjekke bildene mine på flickr, så kry over at jeg har fått til å lage album der i dag, jeg. Adressen står på msn. :D

Skal sjekke. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Søte katter! :)

Jepp! :)

Synd at Mio ble påkjørt og døde i fjor da. :(

Mia Wallace ble vettskremt av en hund som kom på besøk i dag, hun klatret rett opp veggen, jeg kødder ikke! Hehe.

Skrevet

Jepp! :)

Synd at Mio ble påkjørt og døde i fjor da. :(

Mia Wallace ble vettskremt av en hund som kom på besøk i dag, hun klatret rett opp veggen, jeg kødder ikke! Hehe.

Hadde du en katt som het Mio?

Min katt het også Mio, men ble avlivet grunnet sykdom for 3 år siden.

Sykt! Ble bare litt overrumplet over å lese noen som hadde kalt katten sin det også.

(ikke meningen å bumpe inn i tråden deres, bare leser det som er på 100 nyeste jeg)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...