Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp! :)

Synd at Mio ble påkjørt og døde i fjor da. :(

Mia Wallace ble vettskremt av en hund som kom på besøk i dag, hun klatret rett opp veggen, jeg kødder ikke! Hehe.

Du burde lært opp katta til å skremme bjørn opp i trærne. Da hadde det vært bikkja som klatret opp veggen. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hadde du en katt som het Mio?

Min katt het også Mio, men ble avlivet grunnet sykdom for 3 år siden.

Sykt! Ble bare litt overrumplet over å lese noen som hadde kalt katten sin det også.

(ikke meningen å bumpe inn i tråden deres, bare leser det som er på 100 nyeste jeg)

Bare hyggelig, det. :)

Ja, men vi fikk bare ha ham ett år før han døde, dessverre. Verdens snilleste, tøffeste og mest kosete katt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du burde lært opp katta til å skremme bjørn opp i trærne. Da hadde det vært bikkja som klatret opp veggen. :)

Hehe, mine katter er superpysete. Gizmo freser og skaper seg for nabokatta som står i bånd, til og med! Og Mia var så nervøs da vi fikk henne at hun gjemte seg bak tv-benken i ukesvis. Trodde aldri hun skulle bli vant til folk, men nå er hun faktisk veldig kosete. Vel å merke når hun får bestemme selv! Skikkelig kvinnfolk det der. ;)

Skrevet

Bare hyggelig, det. :)

Ja, men vi fikk bare ha ham ett år før han døde, dessverre. Verdens snilleste, tøffeste og mest kosete katt.

OK, hadde vår Mio i 11 år.

Han var også verdens snilleste kattepus.

Fortsatt ikke helt over tapet av han.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, mine katter er superpysete. Gizmo freser og skaper seg for nabokatta som står i bånd, til og med! Og Mia var så nervøs da vi fikk henne at hun gjemte seg bak tv-benken i ukesvis. Trodde aldri hun skulle bli vant til folk, men nå er hun faktisk veldig kosete. Vel å merke når hun får bestemme selv! Skikkelig kvinnfolk det der. ;)

Katter er søte dyr. Artige skapninger. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han?

Kalte du en hannkatt for Mio? :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Katter er søte dyr. Artige skapninger. :)

Ja, de er rare og søte. Skikkelige personligheter. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Han?

Mio er et guttenavn, da. Halloooo! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, det var liksom bestevennen min, han fulgte etter meg overalt og jeg gikk og pratet med ham hele tiden. Hehe.

Skrevet

Han?

Yeh.. han passet det også :)

Etterhvert kalte vi han MioMao da, han var en liten diktator i huset :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mio er et guttenavn, da. Halloooo! :)

Ja, det er kanskje det. Jeg så for meg Mia, jeg. :)

Skrevet

Nei, det var liksom bestevennen min, han fulgte etter meg overalt og jeg gikk og pratet med ham hele tiden. Hehe.

Ja sånn var vår Mio også. Han holdt seg nærheten hele tiden. Fulgte etter hele tiden.

Var jo så gale når vi skulle til skolen om morningen, så var han klar som et egg til å følge med oss.

Var vi ute i hagen, så lå han alltid rett i nærheten og "passet på oss" :)

For en personlighet det var på den katten.

Har to andre katter nå, men Mio har et helt spesielt plass i hjertet.

Nei hør på meg, nå blir jeg helt sånn bløthjertet og tåpelig ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, det er kanskje det. Jeg så for meg Mia, jeg. :)

Mia Wallace er oppkalt etter Mio, fordi de har samme mønster. Men Mio var grå og svartstripete, og Mia er hvit og svartstripete med noen "kaffeflekker" på ryggen. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja sånn var vår Mio også. Han holdt seg nærheten hele tiden. Fulgte etter hele tiden.

Var jo så gale når vi skulle til skolen om morningen, så var han klar som et egg til å følge med oss.

Var vi ute i hagen, så lå han alltid rett i nærheten og "passet på oss" :)

For en personlighet det var på den katten.

Har to andre katter nå, men Mio har et helt spesielt plass i hjertet.

Nei hør på meg, nå blir jeg helt sånn bløthjertet og tåpelig ;)

Ja, det blir jeg også når jeg snakker om den katten. :)

De er jo så gode, men det er grusomt og fælt når de dør.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Yeh.. han passet det også :)

Etterhvert kalte vi han MioMao da, han var en liten diktator i huset :)

Hihi. Kalte min for Miooouuuwww, jeg, for det var det han sa. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...