Gå til innhold

Neseplastikk

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Hei, Jeg er en 22 år gammel jente som har tenkt å utføre neseplastikk i sommer hos dr. Carl Troilius i Malmø. Jeg har tenkt dette frem og tilbake en million ganger og ville satt pris på svar fra deg. Jeg har snakket med flere plastkirurger om dette, men føler at jeg ikke får ærlige svar fordi alle vil ha meg som kunde. Hva er risiko for blødning og en ødelagt nese? Hva er det som er farligst egentlig? Narkosen? Blødning? Dr. Troilius har fått en del klager, men samtidig så er han den i Sverige som utfører flest operasjoner. Han er veldig kjent, men jeg vet ikke hvordan han omtales blandt den viktigste gruppen: plastkirurgene? Har du en favoritt på området neseplastikk? Jeg setter enorm pris på svar fra deg!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238549-neseplastikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Hvis noen snakker nedsettende om kolleger fordi de vil ha deg som "kunde" er det meget beklagelig. Jeg kan bekrefte at dr. Troilius er en erfaren spesialist i plastikkirurgi. Dette er imidlertid ingen garanti for at nettopp du blir fornøyd med resultatet, hvilket er det absolutt størtste av risikomomentene ved operasjonen. Videre behøver man ikke være best fordi man utfører flest inngrep. Risiko ved narkose og for blødning er meget små.

Jeg kan evt. gjerne se deg for en second opinion. Håper du ble litt klokere av dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238549-neseplastikk/#findComment-1846112
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...