Gå til innhold

Rolige dager

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

thinkerbell

Rolige dager... du skal nyte dem. forsøke å ikke holde fast, men senke skuldrene og ta djupe andetag.

Du skal virkelig ha ros lille venn. Jeg opplever deg som tapper.. modig..tøff. Du kjemper og kjemper, og er det for tungt..så fortsetter du likevel.

Ser de rundt deg hvorfan du strever... snakker du med dem.. klarer du å sette ord på noe av det du opplever ovenfor dem? hvis du har noen...?

*varm og trygg klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238646-rolige-dager/#findComment-1841898
Del på andre sider

Rolige dager... du skal nyte dem. forsøke å ikke holde fast, men senke skuldrene og ta djupe andetag.

Du skal virkelig ha ros lille venn. Jeg opplever deg som tapper.. modig..tøff. Du kjemper og kjemper, og er det for tungt..så fortsetter du likevel.

Ser de rundt deg hvorfan du strever... snakker du med dem.. klarer du å sette ord på noe av det du opplever ovenfor dem? hvis du har noen...?

*varm og trygg klem*

Noen vet en del. Men er vanskelig. Har kjempet så lenge for å ikke vise, ikke fortelle. Angsten forteller meg fortsatt at det er farlig. Men klarer å sparke den på skinnleggen og si faen iblant - bare ikke når det er verst.

Er heldig på en måte tror jeg. For har alltid sett det de fine tingene. De som gjør det verd å kjempe. Som de rolige dagene. Nå vet jeg at de alltid kommer tilbake. Går fremover! :)

Har du fått ny maskin eller gikk den gamle å redde?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238646-rolige-dager/#findComment-1841913
Del på andre sider

thinkerbell

Noen vet en del. Men er vanskelig. Har kjempet så lenge for å ikke vise, ikke fortelle. Angsten forteller meg fortsatt at det er farlig. Men klarer å sparke den på skinnleggen og si faen iblant - bare ikke når det er verst.

Er heldig på en måte tror jeg. For har alltid sett det de fine tingene. De som gjør det verd å kjempe. Som de rolige dagene. Nå vet jeg at de alltid kommer tilbake. Går fremover! :)

Har du fått ny maskin eller gikk den gamle å redde?

åpn opp litt... for litt flere.. jeg forstår dte må være vanskelig, men det kan hjelpe deg å holde deg fast.

ja! tenk jeg har fått ny! en svær baby. og den kom med lyd!

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238646-rolige-dager/#findComment-1841918
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...