Gjest lumelia Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg trenger et godt svar fra noen,jeg er 22 år,og har gått på ritalin i tre år nå og jeg lurer på hva jeg skal gjøre..Jeg trener hardt flere ganger i uken, røyker ikke, drikker lite også, men får ikke helt treningen til å virke slik den skal, jeg har problemer med matlysten pgav.tablettene, og øser ut veldig mye energi. Hva gjør egentlig ritalin over tid, jeg føler jeg ser noe forfallen ut, og dette gjør meg veldig deprimert. Men hva kan jeg gjøre? Jeg prøver å holde meg svært sunn, men hele utseendet ser forandret og slitent ut, som om jeg er en misbruker.. Tar jeg opp alle vitaminene riktig når jeg går på ritalin? og hvorfor blir jeg tynn over ribbein, ansikt og hals og får hengete håndtak rundt midjen? GLAD FOR SVAR. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238720-ritalin-mat-og-trening/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.