Gå til innhold

Slik ble jeg kvitt migrenen :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 34 år og har siden barndommen vært moderat til sterkt plaget av klassisk migrene, med ca 2-10 anfall pr måned i voksen alder.

I januar 2005 startet jeg å spise chlorella (6 gram pr dag) og gikk samtidig over fra fiske Omega 3 til selolje omega 3(1 spiseskje pr dag). Jeg merket gradvis bedring. "Eksperimenterte" også med å kutte ut enten chlorella eller selolje for å se hva som hadde effekt og uansett merket jeg forverring i hyppighet, varighet og intensitet. Så kanskje det må være en slags synergi effekt? Har nå ikke hatt ett eneste anfall på nesten 8 måneder!

Ingen tvil om at jeg har funnet en kur som definitivt fungerer for meg:D

Seloljen jeg bruker er av merket Ruis og er den billigste. Chlorella er som regel forferdelig kostbart men får nå kjøpt rimelig fra www.yaeyama.no :D

Det er heller magert med informasjon om chlorellaens virkning på migrene. Er det bare jeg som har oppdaget dette? Vil det ha effekt på andre enn meg?

Skrevet

Hei!

Ingen tvil om at omega 3 hjelper litt når man tar det regelmessig over tid, og spesielt selolje. Tar 1-2 spiseskjeer pr dag. Skal også forsøke å tilføye med chlorella. Spent på virkningen. Hvor lang tid tok det før du merket bedring? Har det noen effekt å ta det under et anfall?

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...