Gå til innhold

Sår på penis


tix

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har klart å pådra meg en skade på penis under

samleie for en tid tilbake. Fikk et sår på strengen som

fester forhuden og penishodet, og det blødde ganske

kraftig. Strengen er ikke røket tvers over, det er bare et lite sår. Etter 3 kjipe uker i sølibat følte jeg meg frisk

og klar for nye utfordringer, men sannelig skjedde ikke det samme igjen!

Det har skjedd meg tidligere for ca. 1 år siden, og jeg tenkte du kanskje kunne oppklare litt. Hvor lenge bør jeg vente før

jeg er helt sikker på at såret har grodd? Finnes det noe salve jeg kan smøre eller piller jeg kan gomle???

Er dette et vanlig problem?

Har hørt om andre som har opplevd det samme...

På forhånd takk,

T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har netopp vert i syden og har pult blandt sand og salt og mannen min fikk sår på penis, den beste medisin for at sånnt skal gro er HONNING bare flir ivei men det er helt sannt. Det er noe i honningen som gjør at alle sår gror fort!! Smør i vei og du er go etter få dager! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg foreslår at du lar en lege se på saken.Det skal kanskje ikke mer til enn en liten operasjon for å få orden på sakene.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...