Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du hva, i går fikk jeg Josesfssons katalog i posten - og der står støvelettene våre. De er akkurat de samme... men størrelsen på skaftet står oppgitt til 38 cm..

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ånei... Håper det er litt forskjell på Josefssons og Ellos da... :P

Pakken min ble forresten sendt i dag, så jeg finner fort ut om de passer eller ikke! :D

Skrevet

Pakken min ble forresten sendt i dag, så jeg finner fort ut om de passer eller ikke! :D

Tviler på at der er forskjell, for de har maaange av de samme varene. Samme selskap som driver begge to, kanskje?

Skrevet

Pakken min ble sendt i går :-D Tror nok det er akkurat de samme støvlettene, spørs bare hvem av de som har bommet på målene.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tviler på at der er forskjell, for de har maaange av de samme varene. Samme selskap som driver begge to, kanskje?

Jepp, jeg vet. Det er jo lov å håpe. :)

Skrevet

Jeg har lagt merke til det jeg og, at de har en del av de samme varene.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Pakken min ble sendt i går :-D Tror nok det er akkurat de samme støvlettene, spørs bare hvem av de som har bommet på målene.

Satser hardt på at Josefssons har et ødelagt målebånd. *krysser fingre* ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...