Gå til innhold

Lamictal når du ikke har epilepsi.må ha et svar

Anbefalte innlegg

Gjest lumelia

Noen sier jeg kan ta meg en liten fest iblandt noen mener jeg må holde meg helt borte, det står jo ingenting om alkohol i de? Kan noen være så snille å si meg hva som er riktig. Jeg vet veldig godt at ingen medisiner bør ha alkohol sammen men dette handler om livet mitt og jeg kan ikke bruke de nå fordi det plutselig er en liten fest i sommer, og jeg orker ikke sitte hjemme mens typen er ute, og jeg vil poppleve noe oh ha det gøy, ja med de andre.. Er det noen krise? Blir jeg syk av noen øl?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Keppra

Næsj..... jeg hadde mange fester samtidig som jeg gikk på Keppra (en annen epilepsi medisin), uten å ha epilepsi.....

Selvsagt ska du ha respekt for medikament sammen med alkohol, men en fest i ny og ne kan vel nødig skade......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...