Gå til innhold

VEET FOR MENN (hårfjerningskrem)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg leste at det er kommet Veet hårfjerningskrem for menn nå, og det er jo gode nyheter. Jeg har nemlig litt for mye hår på bryst, skuldre, rygg og armer enn det jeg er komfortabel med og kunne tenke meg å gjøre noe med det. Derfor så tenkte jeg på å prøve denne kremen. Spørsmålet er: Finnes det noen bivirkninger av å bruke en slik krem, eller er det bare å kjøre på? Hvor ofte er man nødt til å bruke den og funker det bra? Kunne godt tenkt meg å gått og fjernet det med laser eller vokset det, men jeg synes det er litt for flaut. Hvis dette ikke er så bra, finnes det da andre alternativer? Hjelp ønskes...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238951-veet-for-menn-h%C3%A5rfjerningskrem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snacky1365380698

Er bare å kjøre på :=)

Evt "bivirkniner" er at du kanskje blir rød og litt øm på huden litt etterpå. Men det er bare fordi det er uvant og huden ikke er vant til det. Men håper du får hjelp; ikke barebare å vokse sin egen rygg :)

Laserbeh.er jo et alternativ. Ikke flaut å gjøre dette i det hele tatt når det gjelder gutter, syns jeg da. Er mange som gjør det. Vil egentlig anbefale at du får hårfjerningen gjort hos noen (hudpleier e.l) enten voksing, laser eller hva det måtte være. Da er du sikret et bra resultat (kan av og til være vanskelig å få bort absolutt alt! For ikke å snakke om at du må ha litt tolmodighet. VOks tar ikke 2 min).

Og du skal vel ikke gå å annonsere at du har fått gjort det hos noen? Da blir det jo bare 'flaut' ovenfor personen som gjør det for deg- og de gir nå en lang f*** i om du er kvinne eller mann. Skal love deg at de har gjort det på MANGE menn før deg. Dessuten er det jo levebrødet til mange, så de blir bare glad for en ny kunde. Ingen vil peke og le :)

Lykke til!

Er bare å kjøre på :=)

Evt "bivirkniner" er at du kanskje blir rød og litt øm på huden litt etterpå. Men det er bare fordi det er uvant og huden ikke er vant til det. Men håper du får hjelp; ikke barebare å vokse sin egen rygg :)

Laserbeh.er jo et alternativ. Ikke flaut å gjøre dette i det hele tatt når det gjelder gutter, syns jeg da. Er mange som gjør det. Vil egentlig anbefale at du får hårfjerningen gjort hos noen (hudpleier e.l) enten voksing, laser eller hva det måtte være. Da er du sikret et bra resultat (kan av og til være vanskelig å få bort absolutt alt! For ikke å snakke om at du må ha litt tolmodighet. VOks tar ikke 2 min).

Og du skal vel ikke gå å annonsere at du har fått gjort det hos noen? Da blir det jo bare 'flaut' ovenfor personen som gjør det for deg- og de gir nå en lang f*** i om du er kvinne eller mann. Skal love deg at de har gjort det på MANGE menn før deg. Dessuten er det jo levebrødet til mange, så de blir bare glad for en ny kunde. Ingen vil peke og le :)

Lykke til!

Takk for svaret, Snacky! Hyggelig at du gadd å svare. Ja, jeg må vel vurdere laserbehandlingen også (selv om jeg har vurdert det lenge faktisk, bare aldri turt å sjekke det skikkelig opp). Men får vel prøve med det derre Veet-greiene først. Men skal innrømme at det hadde vært deilig å bare fått fjernet det helt for alltid.

Jeg skjønner ikke hvorfor noen mannfolk blir utstyrt med så

j...... mye hår på kroppen,

mens andre slipper jævelskapen! Urettferdig er det. Spesielt

hvis det er slik at man skal få

komplekser av det. Menmen, får

teste ut greiene. Takk igjen så

mye :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...