Gå til innhold

Hvordan rense svart skinn sofa

Anbefalte innlegg

Gjest ja det var det da
Skrevet

Ja hvordan? Hvilken såpemidler? Eller bare sånn krem?

Videoannonse
Annonse
Gjest ertha
Skrevet

Det heter ikke "skinn sofa". Det heter skinnsofa.

Skrevet

Det får man kjøpt på enhver møbelforretning.

Jeg kjøper det på Bohus, de er så JÆVLA gode, nesten umulig å sitte i sofaen etterpå, sklir rett av!

Gjest gidder ikke ha signatur idag...
Skrevet

Det heter ikke "skinn sofa". Det heter skinnsofa.

Iblandt så blir jeg bare så j**la trøtt på at folk hele tiden skal rette på hva andre skriver. Lurer på om dere gjør det når folk snakker til dere også ??? For min del så syns jeg at det er meget ufint.

Gjest ja det var det da
Skrevet

Iblandt så blir jeg bare så j**la trøtt på at folk hele tiden skal rette på hva andre skriver. Lurer på om dere gjør det når folk snakker til dere også ??? For min del så syns jeg at det er meget ufint.

Samme her...ufint er det...det skal ertha ha for. Hvorfor drive å legge seg i andres skrivekunnskaper.

Man bør kanskje passe på sine egne saker.

Gjest rødpenna
Skrevet

Og andre kan irritere seg like jæ.. over dårlig norsk, og feil orddeling i sædeleshet, som du gjør over de som påpeker.

En skinn sofa, hva er det? En stor sofa, en liten sofa, en stygg sofa, men en _skinn_ sofa??

Gjest gidder ikke ha signatur idag...
Skrevet

Og andre kan irritere seg like jæ.. over dårlig norsk, og feil orddeling i sædeleshet, som du gjør over de som påpeker.

En skinn sofa, hva er det? En stor sofa, en liten sofa, en stygg sofa, men en _skinn_ sofa??

Er det ikke greit å ha litt toleranse med folk da? Selv har jeg bare bodd i norge i 7 år og driter oppriktig i hva folk syns om min norskstaving og grammatikk. Men jeg har en godt voksen venninde som i hele sitt liv har slitt hardt med ordblinnhet, og gått på forskjellige kurser for å få hjelp. Det har gjort mye positivt for henne , men hun har jo fortsatt veldig vanskelig for å få det helt riktig. Og etter at jeg lokket henne inn her på dol for å møte alle ''koselige'' mennesker, så fikk hun fort påskrivet hvor dårlig hun var. Så nå tørr hun ikke å være aktiv i noe forum på internet.Hun fikk flere kommentarer på hvordan hun skrev en hun fikk svar på det hun spurte om. Jeg syns bare at det er Så jææævl... dårlig gjort av folk å fortrykke andre. Og hvem har egentlig rett til det ??

Skrevet

Du har selv en skrivefeil her....

Hihihi.. :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

"Hvor dan ren se sv art skinn sofa" hadde kanskje heller ikke trengt korrigering?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...