pippit Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei Jeg er en gutt på 32 år som hadde klamydia for ca 8 år siden. Jeg returnerte aldri til noen etterundersøkelse som man vel egentlig skal gjøre etter 6 uker. I disse 8 årene har jeg periodevis hatt lett utflod og bittelitt svie ved urinering. Kan det være at jeg fortsatt har et snev av klamydia, og har hatt det i alle disse årene? Grunnen til at jeg ikke har tenkt spesielt over det er at jeg også har herpes, og har tenkt at disse symptomene sikkert har vært en følge av dette. Jeg er i dag gift og har 2 barn. Jeg er livredd for å fortelle partneren min at jeg har klamydia hvis det skulle være tilfelle. Jeg har aldri vært utro på noen måte, men det blir jo vanskelig å bevise dersom jeg plutselig kommer og sier at jeg har klamydia. Det virker ikke som om partneren min er smittet, er det også mulig? Hun har imidlertid hatt noe bakterielle greier i perioder som hun har fått behandling for men ikke jeg. Kan slikt gi lignende symptomer? Min eksakte følelse er: At jeg kjenner såvidt at noe er på vei gjennom urinrøret. Det gjør ikke vondt, og det er bare av og til det svir bittelitt når jeg tisser. Hvis jeg klemmer på penishodet kan jeg da klemme frem en liten dråpe med luktfri klar væske. Det hender også at det henger igjen litt slim i en tynn tynn tråd fra penishodet når jeg har urinert. Jeg har ikke opplevd noe nevneverdig kløe. Det skal nevnes at jeg er svært aktiv sexuelt og onanerer ofte, sexen vi har kan også være noe hardhendt for junior enkelte ganger. Jeg kommer mye når jeg kommer. Kan sæd lekke litt ved stor produksjon sånn jevnlig utover dagen i perioder? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/239019-klamydia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morer Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Men kondom har du tydeligvis aldri hørt om? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/239019-klamydia/#findComment-1844702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.