Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nå har jeg nettopp kommet hjem fra politiet,sittet i mange timer i avhør og jeg er helt på felgen..måtte prøve toppen jeg hadde på meg under voldtekten,sånn at de kunne se at det gikk an og ta en hånd under den og de tok masse bilder,jeg ble helt dårlig,alle luktene,minnene kom tilbake..

og de samme spørsmålene opp igjen og opp igjen,jeg svarte så godt jeg kunne og hodet kokte.

så kom hun politidamen med en anmeldelse fra han mot meg,falsk forklaring og jeg var og er både mistenkt og fornærmed i saken..bare surr..

og samboeren min hadde sagt at dette måtte være planlagt og mye rart..jeg visste ikke hva hun snakket om..

kom hjem og oppdaget på loggen at han har sittet og sirklet på nettet etter fethissjene sine mens jeg var i avhør...

jeg er direkte dårlig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239137-avh%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...