Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har, etter et og et halvt års intens arbeid med blod, svette, tårer og stressfremkalte fysiske plager, påløpende halvt år med nervøs venting, og 3.plass venteliste, nå KOMMET INN på profesjon i psykologi, blant 38 av 293 søkere.

Dette er et femårsstudie jeg har drømt om i minst fire år, og som sagt, jobbet enormt hardt for å nå. Og nå skal jeg plutselig begynne om 3 uker, i byen jeg hadde mest lyst å gå. Jeg og pusen i ny leilighet, på et nytt sted, med både nye og gamle venner, og ikke minst nye muligheter.

Og jeg vet, med sikkerhet, at om fem år, har jeg fått drømmeutdannelsen. Dette er muligens et av de lykkeligste øyeblikkene i mitt liv.

Fortsetter under...

Hurra og gratulerer! Noen tanker om hva du vil jobbe med etterpå? (Bare nysgjerrig ;))

Takk! =D

Jeg kunne tenke meg egen praksis med samtalebehandling av pasienter, kunne tenke meg å viderutdanne meg til barnepsykolog, eller jobbe på et barnehjem, herberge for tidligere rusmisbrukere, e.l.

Men jeg regner med at det vil dukke opp mange flere spennende muligheter jeg ikke har tenkt på underveis i studiet, og jeg vet at det hvertfall ikke skal være noe problem å få seg jobb =)

Annonse

Kom inn på drømmestudiet i fjor. Flyttet mutters alene til Oslo, som ligger over 100 mil unna hjemplassen. Har selvsagt ikke angret et sekund, og stooortrives. :-)

Lykke til!

Gratulerer =)

Vil du si hvilket det var, eller?

Er klar over at hvis noen på dol kjenner meg, så har de definitivt funnet ut at jeg er meg nå =p

Annonse

Oj! Gratulerer så mye!! Så utrolig flott.

Forresten, vil du bli psyk'en min om 5 år?;)

Jeg har OCD (Tvangstanker) Anbefaler deg å lese om det, Veldig få (til og med av psykologer) som vet ordentlig hva det er...)

Jeg har tvangstanker som gjør at jeg er redd for å bli smittet av farlige sykdommer. Og føre dette vidre til usykldige mennesker.

Hørtes merkelig ut.

Men jeg er faktisk en oppegåenbde jente asså!! *Hihi* Nesten frisk i dag, jeg har fått hjelp av noen som kunne dette:))

*Wiiii* Kose deg masse, spis mer is i dag!!

Klem:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...