Gå til innhold

Underlivet etter fødsel


Gjest hvordan blir underlivet etter fødsel?

Anbefalte innlegg

mumitrollet

Jeg kan bare svare for meg selv:

Blir det helt normalt igjen?

- Normalt, ja, men ikke som før.

Kjennes det annerledes når man har sex? Blir skjeden like stram igjen hvis man gjør knipeøvelser?

- Knipeøvelser er selvsagt et must, men etter å ha født et barn på nesten 5 kg ville det vært et mirakel om jeg hadde blitt _helt_ "ungpike" igjen:)

Ser det likt ut der nede som før graviditeten?

Nei, jeg kan se noe/kjenne noe arrvev, ujevnheter og noe "lausskinn". Mulig jeg ble litt dårlig sydd, men jeg ble sydd _mye_.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hvordan blir underlivet etter fødsel?

Jeg kan bare svare for meg selv:

Blir det helt normalt igjen?

- Normalt, ja, men ikke som før.

Kjennes det annerledes når man har sex? Blir skjeden like stram igjen hvis man gjør knipeøvelser?

- Knipeøvelser er selvsagt et must, men etter å ha født et barn på nesten 5 kg ville det vært et mirakel om jeg hadde blitt _helt_ "ungpike" igjen:)

Ser det likt ut der nede som før graviditeten?

Nei, jeg kan se noe/kjenne noe arrvev, ujevnheter og noe "lausskinn". Mulig jeg ble litt dårlig sydd, men jeg ble sydd _mye_.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-piller så kort tid etter fødsel? Ammet ikke du da?

Ikke for å bry meg, altså! Jeg bare trodde at sånt ikke gikk så bra sammen.

Cerazette er en p-pille som kan brukes når man ammer, og blir av noen klassifisert som en mini-pille, den er en mellomting ellerno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pluss minus

eg har født to barn uten komplikasjoner,sying eller den slags.

jeg ble helt normal nedentil kort tid etter.

må huske på at kjedemuskelen er den letteste muskelen å trene opp igjen.

sexlivet er flottere enn noen sinne og det ser ikke noe annerledes ut der nede nei:)

det kommer helt ann på hvordan fødselen forløper seg, men som oftest går det greit og alt blir som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvordan blir underlivet etter fødsel?

eg har født to barn uten komplikasjoner,sying eller den slags.

jeg ble helt normal nedentil kort tid etter.

må huske på at kjedemuskelen er den letteste muskelen å trene opp igjen.

sexlivet er flottere enn noen sinne og det ser ikke noe annerledes ut der nede nei:)

det kommer helt ann på hvordan fødselen forløper seg, men som oftest går det greit og alt blir som før.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...