Gå til innhold

Merra.


thinkerbell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • thinkerbell

    65

  • frosken

    39

  • sheba

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Liza i London

Vi er noen surrehuer...

Jeg vurderer å planlegge å få lagt meg. Men det er kanskje en dum ide....*funderer*

Ja,det synes jeg!

Istedet kan du kanskje hjelpe meg med en ide til Clinical Audit...hva i all verden skal vi maale denne gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er i Norge!

I alle dager!

Vi traff forresten et usedvanlig eksemplar av arten for noen år siden, men han ble overlege på en slagavdeling dessverre. En vakker dag skal jeg skrive til ham og fortelle at han utgjør et unntak fra nevrologregelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

I alle dager!

Vi traff forresten et usedvanlig eksemplar av arten for noen år siden, men han ble overlege på en slagavdeling dessverre. En vakker dag skal jeg skrive til ham og fortelle at han utgjør et unntak fra nevrologregelen...

Saa de finnes,altsaa..nevrologer som har vaert heldige med potte-treninga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thinkerbell

*Flire*

Hva som er saa ille med det?

jeg er rystet over at du kan finne på å si noe sånt!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det synes jeg!

Istedet kan du kanskje hjelpe meg med en ide til Clinical Audit...hva i all verden skal vi maale denne gang?

Jeg skal heller distrahere deg med en liten historie. Var med en venninne til meklingssamtale i dag, og opplevde der en praksis jeg ikke visste var i bruk... Psykologen sendte oss på gangen for å tenke oss om da venninnen min kom til å heve stemmen ørlite da hun påpekte at hennes eks satt og løy oss rett opp i ansiktet...

Det er derfor jeg er så hekta på time-out i kveld. Har aldri før sett det praktisert mot voksne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jatakk

Spørs om ikke det enkleste da er å se på bilder i avisen. Eller gå en tur i fjellet, det sies at man treffer mange der...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Jeg skal heller distrahere deg med en liten historie. Var med en venninne til meklingssamtale i dag, og opplevde der en praksis jeg ikke visste var i bruk... Psykologen sendte oss på gangen for å tenke oss om da venninnen min kom til å heve stemmen ørlite da hun påpekte at hennes eks satt og løy oss rett opp i ansiktet...

Det er derfor jeg er så hekta på time-out i kveld. Har aldri før sett det praktisert mot voksne...

Joess.

ganske stilig i den settingen.

Vi anbefaler det for foreldre istedet for aa slaa ungene...inn paa et annet rom for aa tenke over om det finnes andre loesninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Spørs om ikke det enkleste da er å se på bilder i avisen. Eller gå en tur i fjellet, det sies at man treffer mange der...*s*

dream on. de får væresgod falle ned foran døren min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

jeg er rystet over at du kan finne på å si noe sånt!!!!!!!!!!!!

Synes det var en god ide,jeg...de har plass nok..og reiser mye,saa de trenger en house sitter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joess.

ganske stilig i den settingen.

Vi anbefaler det for foreldre istedet for aa slaa ungene...inn paa et annet rom for aa tenke over om det finnes andre loesninger

Det beste var gang nr 2 i løpet av 10 minutter. Da ble venninnen min ganske provosert sa at hun ikke ville gå på gangen. Dette førte til at psykologen spratt opp fra stolen, hevet pekefingeren og hylte at "du går ut på gangen"... Det var en ganske selsom affære...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Synes det var en god ide,jeg...de har plass nok..og reiser mye,saa de trenger en house sitter

jeg trodde du mente bo under samme tak...

herregud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Det beste var gang nr 2 i løpet av 10 minutter. Da ble venninnen min ganske provosert sa at hun ikke ville gå på gangen. Dette førte til at psykologen spratt opp fra stolen, hevet pekefingeren og hylte at "du går ut på gangen"... Det var en ganske selsom affære...*s*

Gapskratter...langt mellom liv og laere der,altsaa. Men en merkelig praksis i en slik setting,som sagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...