jesusfreak Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 hei ... enkelte ganger da jeg anstrenger meg mye får jeg vondt i brystet ( område der lungene sitter ) eksempel på dette er = jeg skulle ta et tog og fikke dårlig tid ,, jeg tok en liten inspurt til sykkelen og låste opp (dårlig tid hadde jeg ) og jeg hadde begynt å sykle par tre hundre meter og jeg ble VELDIG andpusten ,, jeg insåg at jeg ikke rakk toget og gikk av sykkelen og da jeg gikk bort over følte jeg at jeg ikke fik puste det var vondt (spesielt å trekke inn ) det var SKikkelig vondt og da jeg endelig kom til togstasjonen og fikk sette meg gikk det gradvis over men nå hadde jeg en stygg hoste og en pipende lyd i halsen , jeg spurte veninna mi om hun hade opllevd dette selv , nei hun hadde ikke det ,, det var da jeg fikk mistanke ,, enkelte andre ganger har jeg og vondt , spesielt når jeg anstrenger meg , men ikke serlig ofte ,, og enkelte ganger da jeg sitter i ro får jeg intense smerter ved området rundt venstre lunge .. men dette går over i løpet av et par minutter dersom jeg er helt i ro ,,, kan det være noe ?? hva burde jeg gjøre ??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/23939-f%C3%B8ler-jeg-har-astma-vanlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Lunde, Sykepleier Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 Selvsagt kan man bli ekstra anpusten når man rasker på mer enn vanlig, særlig for å rekke trikk osv. Det er vel noe vi alle har opplevd, det å løpe etter trikken for så å lide seg gjennom noen minutter etterpå med tungpust og smerter i brystet. Men smerter er vel ikke så vanlig, det er også mulig vi definerer smerter forskjellig. Til astma hører ofte hoste med, men det er langt fra nok til å stille en diagnose. Hvis du føler dette stadig etter anstrengelse, ville jeg ha kontaktet en lungelege eller allmennpraktiker for å bli sjekket opp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/23939-f%C3%B8ler-jeg-har-astma-vanlig/#findComment-100654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.