Gå til innhold

Oxis og dopinglisten en gang til?

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva du mener med lokale plan, men jeg vet at jeg kan bli testet til helgen!!! Hvordan skal man som utøver kunne holde følge med en sånn liste når det ikke går ann å finne disse forandringene??? Jeg fikk denne medisinen hos dere på Humana, må jeg skifte nå da? Synes det er litt dårlig å gi meg en sånn medisin nå den står på listen og jeg sier at jeg driver med idrett? + at denne medisinen måtte jeg bruke penger på????????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23942-oxis-og-dopinglisten-en-gang-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

JC

Alt var jo temmelig klart med godkjennelse av Oxis fra 1. jan. Så for halvannen uke side kom beskjeden om reversering fra det internasjonale WADA. Hva gjør vi så i Norge.? Fortsett med medisinen din sålenge du konkurrerer i Norge til den er brukt opp. Hvis det så ikke har kommet en ny beskjed fra WADA, gå tilbake til Serevent, Bricanyl eller Ventolin igjen.

Sorry, dette var ingen "herrer over"

JC

Alt var jo temmelig klart med godkjennelse av Oxis fra 1. jan. Så for halvannen uke side kom beskjeden om reversering fra det internasjonale WADA. Hva gjør vi så i Norge.? Fortsett med medisinen din sålenge du konkurrerer i Norge til den er brukt opp. Hvis det så ikke har kommet en ny beskjed fra WADA, gå tilbake til Serevent, Bricanyl eller Ventolin igjen.

Sorry, dette var ingen "herrer over"

Ok, tusen takk for svaret!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...