Gjest ventetiden over:) Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei.For 1,5 mnd siden fikk jeg lagt inn proteser i puppene..og etter første kontroll etter en uke hvor de fjernet bandasjen hadde det ene såret grodd helt men ikke det andre. Fikk beskjed om å bytte teip og rense såret når jeg så det var blod i teipen. Dette såret har nå så godt som grodd.Kan man bade i sjøen da? Og så lurer jeg på denne teipen.. fikk beskjed om at den kun bør byttes en gang i uken(ellers så blir huden under sår)og så må jeg tørke teipen med føner etter jeg har dusjet....? Må man gjøre det hele tiden mens man bruker teip.. eller er det bare når man har sår under teipen?? Holder på å klikke for meg når jeg står med denne føneren i denne varmen.. dusjen blir lissom nesten litt bortkastet,hehe. Noooooen som vet?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/239443-teiping-av-arr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.