Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilbake fra ferien ligger den den der og venter sammen med annen post.

Fantastsk! Helsides førstesideoppslag i farger og greier! Det var interressant lesning og koselige bilder.

(Og jeg kjørte nok forbi "deg" både en og to ganger i ferien :-).)

KULT!!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har også sett det oppslaget, men uten bilder.

Koselig lesning, ening i det :-)

Skrevet

Jeg har også sett det oppslaget, men uten bilder.

Koselig lesning, ening i det :-)

Kult at du har fått det du også!

(Men bildene sku' du ha sett. Jeg får ta meg en tur snart ...)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kult at du har fått det du også!

(Men bildene sku' du ha sett. Jeg får ta meg en tur snart ...)

Du får gjøre det. Jeg sitter her i varmen og peser, jeg også :-)

Skrevet

Du får gjøre det. Jeg sitter her i varmen og peser, jeg også :-)

Vel, det hadde vært morsomt - og ikke utenkelig. Men dessverre ikke med det aller første. Ferien er ikke ferdig avviklet ennå, og så kommer det gjester hit.

Meeen - kanskje etter det? :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vel, det hadde vært morsomt - og ikke utenkelig. Men dessverre ikke med det aller første. Ferien er ikke ferdig avviklet ennå, og så kommer det gjester hit.

Meeen - kanskje etter det? :o)

Du får ta kontakt når verden din er normalisert igjen, så får vi se hvordan det passer da.

Angelica sviktet meg forresten, så jeg har ikke henne som overnattingsgjest likevel.

Skrevet

Du får ta kontakt når verden din er normalisert igjen, så får vi se hvordan det passer da.

Angelica sviktet meg forresten, så jeg har ikke henne som overnattingsgjest likevel.

Det var dumt at Angelica ikke kunne komme likevel, da. Da er det bare å håpe at det byr seg en annen anledning senere.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg var kjempefornøyd med reportasjen, ja:-)

Den framstilte "problematikken" på riktig måte, i motsetning til endel andre mediaoppslag omkring de samme tingene (en fordel at reporteren er ei venninne av meg ;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...